April 2, 2011

TEMPAT PENYIMPANAN HARTA PUSAKA DISELONGKAR...

Malam tadi sempat kemas tempat penyimpanan harta pusaka...sekali bukak MasyaAllah dasyat2...mcm rupa dah setahun tak usik..padahal hari-hari dok tengok..tengok je la kemas tak pun tu yang jadi cam setahun tak usik..

terlupa nak capture pic sebelum saya ngemas..tak ape lah HALAL je la ea..tempat penyimpanan harta pusaka nie bukannya tmpt simpanan duit, emas ke, dirham ke, atau dinar...cuma tempat penyimpanan segala mrs dan mr. froggie yang paling bermakna iaitu kebanyakkannya atas pemberian orang...korang jangan nak rompak ea...saya tak HALAL kan..haha. padahal tak bernilai kot bagi orang yang materialistik nie..tapi bagi saya ianya sangat-sangat lah bernilai...memori bersama orang yang memberi tu yang paling berharga.

aahhh...malas lah cite banyak2 kite tgk gambar and then bagi dua patah kata cukup..(pemalas punya budak)




picture atas nie semua koleksi froogie saya..ada yang x capture lagi nie sebab x muat nak amek...ada pintu belah depan kan..agak payah disini..so saya keluar kan satu2 yang mana saya rasa ianya sungguh bermakna kiranya paling saya sayang la..


pemberian rakan saya ketika di Institut Pertanian Serdang nama manja dia BOB..bob nie agak rapat dengan saya..so masa last time balik dari dinner dia berikan saya 3 barang ini..thankz bob..


eh yang nie bukan froogie..tapi tetap maintain warna hijau...haha. nie pemberian khas dari sahabat saya NORAIDA ZULKARNAIN dari Institut Pertanian Serdang..die pon xtau hadiah die nie dapat kat saya..mcm tau2 je saya suka hijau..hadiah nie saya dapat hasil dari pertukaran hadiah sewaktu student landscape adakan majlis perpisahan..


yang nie beli sendiri kecuali yang patung froggie tu pemberian dari sahabat saya NOORHASLIN RAWAT..oh saya sayang sahabat saya ini..dari sekolah menengah form 3 tak silap sampai skrg masih contact, dan dia sekarang stdy di UITM SHAH ALAM...good luck my frenz..


MOHD AHMAD TARMIZI ini pon kawan lelaki yang mmg rapat dgn saya sewaktu di Institut Pertanian Serdang...dah macam kekasih depa gosip kan..yang best kawan dengan dia sbb dia amat matured sangat-sangat..syok ooo!! cara dia bagi patung nie pon agak romantik...mmg tak boleh lupa langsung kot..mz 'ATEH'...patung nie dah jadi bantal peluk utama kekal saya..


comey kan? kan? nie album tau..tapi saya tak letak pon gambar..just wat perhiasan je, sbb cumey sgt..berbulu2 gitu...thankz ABBY kawan di Institut Pertanian Serdang, rapat sangat2..hadiah sempena besday tak silap saya.


sendiri punya pun ada pemberian emak, abang, kakak, kawan-kawan pun ada....


yang nie botol ajaib..ada jin dalam botol nie..jin jeli namanya...(jangan percaya) botol dan jeli beli sendiri, design kat botol nie yang menyebabkan saya rasa tertarik sangat..nice design.

*maaf background agak 'cantix'...haha


lembu pon ada tau jangan memain...mooo!! mooo!! kredit by lovely frenz and roomate frenz MIZAH...bagi time konvokesyen.


zirafah yang boleh pengsan kalau kita sergah dia..haha! just picit bawah je zirafah nie pengsan...saya dapat zirafah nie atas tukar-tukar barang kesayangan..saya beri dia itik dia beri saya zirafah...CLA!! tuan punya zirafah nie..


ouhhh...xjelas la gambar dia..perasan tak ada nama MYDA, SYAZ dan AIEN..geng saya time join PLKN..kami bertiga semua dapat benda yang sama.. tak tahu lah kalau mereka masih simpan atau tak..



malam sejambak kenangan..malam paling sedih kot..nak berpisah dengan kawan-kawan di Institut Pertanian Serdang..hasil idea gabungan ahli-ahli MPP maka terhasil lah cenderahati ini...


anak beranak froggie...dibuat khas oleh ADDY rakan semasa menjadi fasilitator di Institut Pertanian Serdang..RM 1 tu walau tak ada duit sekali pun takkan saya guna...haha



koleksi paling latest saya dapat dari adik kesayangan saya..NAZ..adik telah berjaya menambah koleksi froggie akak...thnkz u so much dear..first time froggie dapat naik motor...

so tu jelah yang sempat saya capture barang-barang kesayangan saya...banyak koleksi katak sebab saya salah seorang peminat froggie...jangan pelik ea..ini benar-benar..sebenarnya banyak lagi koleksi froggie saya..dekat 200 lebih juga lah ada yang saya tak capture..saya kan budak pemalas..hihi


* SILA KLIK GAMBAR UNTUK PENGLIHATAN YANG JELAS

No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me