KESEDIHAN SEORANG ISTERI


Semalam pergi jenguk FB kak manja..sedihnya baca update statusnya..



ohh..terasa sayu je hati..tabahnya kak manja kan? kehilangan insan tersayang bernama suami..bukan senang nak lupakan orang yang berkongsi hidup dengan kita. Sedangkan teman lelaki dan tunang 'pergi' pun ada yang   boleh gila nie kan suami.

Hebat betul dugaan tuhan untuk hambanya yang lemah ini..

itu baru update status dari kak manja di FBnya, bila saya baca blognya bertambah saya sedih..serius amat menyentuh hati saya. 

KAU PERGI JUA..AL-FATIHAH BUAT MU SAYANG

AL-FATIHAH 

buat arwah Qairil Anwar Abd Rahman
semoga rohnya ditempatkan bersama golongan yang beriman dan berikanlah ketabahan hati buat keluarga arwah terutamanya isteri dan anak-anak beliau.

AMIN

kami sekeluarga mengucapkan TAKZIAH buat keluarga akak...tabahkan hati mu, anak-anak masih memerlukanmu..

KHAS untuk kak Manja, kakak yang menjaga saya suatu ketika dulu...
jasa mu tak pernah saya lupakan..

3 comments:

pitworkgirl said...

adik ni sapa eh? sbb xde gambar

pitworkgirl said...

laaa dekda ke?hehehe..kak manja baru je baca blog yg dek da buat nih..terharu kak manja

Aida Omar said...

@pitworkgirl hehe..kak manja dikda la nie.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar