April 23, 2011

LAWATAN UNTUK FOLLOWER TERSAYANG

Assalammualaikum & Selamat sejahtera

sangat teruja dengan pembiakan follower atau panggilan 'MANJA' nya pemberi semangat,
ya pemberi semangat pada saya untuk menyemak lagi dalam bidang blogger ini

saya rancang sepanjang bulan ini dan bulan depan saya akan cuba 
melawat blog-blog kesemua pemberi semangat saya ini
dan saya akan ceritakan serba sedikit tentang blog-blog mereka 
dalam setiap entri nanti

saya lakukan ini sebagai tanda terima kasih tidak terhingga saya
kerana korang sudi follow blog tak seberapa saya ini
blogger yang masih merangkak lagi

yang banyak perlukan sokongan, teguran dan semangat 
dari korang semua


ini lah kesemua pemberi semangat saya..
dari 4 orang masa saya baru buka blog
sampai lah 78 orang pada malam ini

TERASA DIRIKU BEGITU BERHARGA

apa-apa pun saya sayang korang semua

sayang ketat-ketat tak main lah longgar-longgar

siapa sayang saya??

(dah agak memang tak ada orang sokong)
hihihi..






4 comments:

haziqa said...

wee...syg kamoo jugak ~ :)

Diari Si Froggie said...

@cik ziqa oh dear!! saya lagi sayang kamoo.. :)

Fantastic Ajane said...

sayang aida juga... *hugs*

Diari Si Froggie said...

@Fantastic Ajane aida pun sayang FA akak aida.. =)

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me