April 22, 2011

ENTRI KHAS UNTUK CIK MYRAVEA

Assalammualaikum & selamat sejahtera semua sahabat saya

DINKY WINK MYRAVEA 
siapa tak kenal cik myra yang cantik manis nie seorang blogger yang agak terkenal dari kalangan yang terkenal juga lah

saya buat entri nie nak ucapkan ribuan terima kasih tidak terhingga pada Myra sebab sudi bagi saya peluang menapak dalam bloglist dia..hehe! siapa tak teruja dengan berita nie ya tak? cuma tak berkesempatan nak melompat je..almaklumlah dah tua. haha.


Klik gambar untuk terus ke entri ini

apa-apa pun thanks pada Myra sekali lagi..kerana membuatkan saya lebih bersemangat dalam bidang yang baru ini..

SAYA BUDAK BARU BELAJAR
KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

mari le korang semua terjah blog MYRAVEA nie, boleh baca entri-entri dia yang best-best itu
follow dan comment
yang dah lama follow..
ohh!! maaf ya saya kan budak baru. hik..hik..



No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me