April 19, 2011

JANGAN MARAH INI MEMANG SENGAJA

Assalammualaikum...

ini memang salah saya, salah saya 100% dan saya tidak menuduh sesiapa pun dalam hal ini, sebab saya memang SENGAJA

SENGAJA mengubah template dan header blog..
malam yang bosan..malam yang tiada idea untuk menaip entri..
hasilnya macam blog saya sekarang nie la..dah bertukar template dan header...
tak kreatif langsung kan? kan?
hahaha...

apa boleh buat dah memang tak kreatif..diam-diam sudah. 
nak blogwalking pun line agak slow..sangat geram ok.
biasa la kan kalau guna burukband standard la line sentiasa LAJU 
macam siput sedut yang tersumbat..

help me..help me..niat di hati nak baca entri di blog korang-korang tapi.............
esok masih ada InsyaAllah 
sikit-sikit melompat makin lama makin jauh juga..

No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me