PEREMPUAN SEMUA SAMA JE!!

Hari yang sejuk boleh jadi panas..hujanlah banyak mana pun belum tentu dapat
meredakan panas yang agak 'tet' ini.
korang baca lah tajuk entry hari ini, saya yakin kaum hawa pasti bengang
mana tak bengangnya kalau perkataan 'SEMUA' ditukar kepada 'SEGELINTIR', 'SESETENGAH' or 'SEPARUH' tak apa lah kot..
ini tak SEMUA!!
huh..

kau kecewa dengan sorang kan? kenapa kau nak kaitkan dengan yang lain yang belum tentu 
sama macam orang yang buat kau itu..tak SEMUA ok yang macam itu.
(ganas ayat)

lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik
perempuan yang baik juga untuk lelaki yang baik
(ayat kipas)

emo lebih lah saya ini..ha yang perempuan pula jangan cakap macam ini juga dengan lelaki
silap-silap ada yang makan selipar jepun nanti..apa-apa pun tak baik kata begitu, lelaki dan perempuan saling memerlukan

carigold.forum
mesti tuan VIVA ini sakit dikecewakan

perempuan..perempuan kenapa kamu semua TAK TAHU NAK SETIA!! (kaum adam yang tanya)


2 comments:

cik ziqa said...

holaa...

sama apa ek ? err

Aida Omar said...

@cik ziqa macam sticker kat kereta viva tu.. 'perempuan semua sama je!!tak tau nak setia!!

hehe..

TQ 4 ur comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar