April 14, 2011

HIJAUKAN BUMI KITA PHOTO CONTEST APRIL 2011

Nak tergelak pun ada juga..sebab bangun pagi-pagi terus teringat kat contest nie, teringat je...buat entrinye memalam juga..macam entri semalam excited bukan kemain nak join yela takut 'kempunan' nanti. Dah tak boleh tunggu hujung minggu dah..mesti tunaikan secepat mungkin baru puas hati..hik3. Puas selongkar tempat harta karun akhirnya jumpa juga gambar-gambar yang berkaitan
(bersorak dan melompat-lompat kegirangan).

menjadi penyebab saya agak gian dan teruja untuk menyertai contest sebegini kerana 

1. saya memang SAYANGKAN BUMI DAN ALAM SEKITAR
2. belajar dalam jurusan Agriculture dan Landscape, so banyak terdedah tentang kepentingan memelihara tumbuhan dan alam sekitar.

ok..ok semangat terlampau pula..

macam biasa banner untuk contest ini..

GO GREEN


bagi syarat-syarat untuk join contest ini korang boleh lihat di blog THE BLADERZ ini sendiri ok..(pemalas)

gambar-gambar yang saya serahkan untuk contest kali ini

Lokasi : Institut Pertanian Serdang & Ukay Nursery Ulu Kelang








saya tag rakan saya juga

1. AQILAH SALMA
2. PROPAGANDA16
3. aSiMiRa
4. Eliya_Hawa
5. I$mi LaDyJaja (:

Tarikh tutup contest : 31 April 2011

Alhamdulillah akhirnya saya berada diluar kawasan 'kempunan'

No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me