NASIB BUKAN DEKAT MALAYSIA

Assalammualaikum & Selamat sejahtera

korang tahu kan apa itu traffic jam??
mustahil tak tahu kan? kalau buat-buat tak tahu tu, memang tak tahu nak kata apa lah
majoriti rakyat kita di Malaysia ini tak suka dengan traffic jam
tapi tak tahu lah kalau ada yang suka pula kan
memang pelik lah itu orang

tapi saya rasa traffic jam kat negara kita nie belum tahap
teruk lagi rasanya

tak percaya korang tengok gambar nie





carigold

ha teruk kan? negara mana pun tak tahu lah
bersepah-sepah 
agaknya dia orang tak ada polis traffic kot
so korang-korang kena lah bersyukur duduk dekat Malaysia nie
jangan HON! HON! incix polis traffic kita tau
tanpa mereka begini lah keadaan kita agaknya
semua ikut kepala sendiri

10 comments:

Afiq Din said...

yeke???
rasenye malaysia mmg slalu sesak...
sbb rmi yg ade kete

Aida Omar said...

@Afiq Din yup kereta byk, tapi xtau la kot sampai mcm nie. asenye belum lagi mcm nie.. :)

Nurul Syazana Noorhijas said...

malaysia sesak selalu kat kl je . hish . ape la . susa betol kalo nk gi uma sedare . traffic jam die , bkn maen lg . hehe . ^^

Aida Omar said...

@Nurul Syazana Noorhijas huish!! tau xpe..gile kentang la jem die. bole tido kejap la lama nunggu nye tu. hihi

~ariFFin~ said...

sebab tu kita digalakkan menggunakan kenderaan awam bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas..macam LRT ke..hehehe

Aida Omar said...

@~ariFFin~ haha..betul2. naik pengankutan awam pun dah mcm tin sardin skrg nie..hik3

NAZREE said...

lol..kalau malaysia macam ni time Sammy Vellu jadi menteri kerja raya, memang jadi gila la dia.

aisya said...

sakit jiwa kalau mcm ni.. huhu

Aida Omar said...

@NAZREE haha.. mmg tak boleh duduk diam la dia dibuatnya..

Aida Omar said...

@aisya tau xpe..nampaknya pakat naik basikal lah ramai2. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar