NAK MAKAN PUN TAK SANGGUP


Assalammualaikum & selamat sejahtera

entri ini sesuai untuk orang yang suka makan, suka makanan, suka pemakanan dan sebagainya
kalau tak suka jangan pandang sikit pun entri ini..haha
ahh..korang layan lah sendiri








yess!! yang ini special untuk saya
si katak yang cumey..


ha apa macam??
kalau saya dapat lah, rasa macam tak sanggup nak makan kan? kan? 
sikit punya cantik ini..

8 comments:

| gad1s s0ypans | said...

hikhik......
mmg x sggup.....

c(:

jann sinuja said...

hahha~~comel

ayn azaluddin said...

love froggy toooooooooo...........

Norhafsham said...

tgk mmg xssanggop.tp yg last skali tu mcm sedap je.hehehe^^

Aida Omar said...

@| gad1s s0ypans | tak sanggup..tak sanggup..

Aida Omar said...

@jann sinuja comey kan..hihi

Aida Omar said...

@ayn azaluddin waa..suka froggie juga erk? leyh jadi geng nie..hihi

Aida Omar said...

@Norhafsham saje je kan..byk2 tu yg last sekali awk suka erk. hihi. tak bole tu sy punya :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar