Rabu Yang Bisu #31

Ha mohon teka adunan untuk apakah ini?


67 comments:

paripariputih said...

tak de nak buat karipap inti... erk.. cucuq udang ermmm.... lempeng... cengkodok...kodok ong ong ong keh keh keh >..<

caliph shuriken said...

ni adunan suka2 campak trus siap kn, hikk...

Adam Haiqal said...

cekodok! HAAHAH

thnks singgah blog adam dan tinggalkan comment tu..:)

nia razlan said...

nia dtg follow sini balik, trma ksih fllow :) nice blog ^^

Cikgu Jaja™ said...

ini nama dia cucuq berkhasiat. ada bawang ada kentang. lai lai.. singgit tiga...singgit tiga..

hehe

kat johor panggil nie jemput2 kentang :)

rafflesia said...

cekodok :)

aisya said...

ape la tu..
gerun plak tgk bawang tu.. *tak suke bwg! huhu*

Diemsisi said...

ingat mula2 tadi bawang cincang tapi bila nampak adunan tepung tu tentu nak buat kuih kan? Tapi x tau lah kuih apa ...

miz ruha said...

erm.. ape ye..
adunan yang betul2 bisu ni~~

fahrin/tudung natasha said...

jjemput mek...ahhahahahha

Arra Ahmad said...

cekodok kot..:P

rOzirOx RGA said...

cucoq kodoq >.<

zila manaf said...

cucoq!!!

C'Jai said...

lama tak singgah sini...nak buat cekodok kentang ke tuu..:)

cci said...

cucur bawang.. ngeee

boni kacak said...

laksa!!

Ayie Abas said...

ayie teka 2 leh tak aida?

1 - aduanan inti karipap
2 - macam nk masak magge jer...keke

SCA said...

buat jemputjemput ke makcikkk ~ haha

http://sampaicucuratap.blogspot.com/

-meeSUPERGIRL- said...

cucoq ... kan3 ?? hehe

dhiashahida said...

jemput2 kentang...kan???

Mia Liana said...

nak masak jemput2 lah ni ada bawang dan kentang tu...

mumui said...

hoho.. mui singgah.. masak pe tu?? nak sikit.. =P

ayut said...

bt cekodok kentang ea aida..hihihi..layannnn

shameel Iskandar said...

Adunan nak buat mee goreng kot

Khairul Zamri said...

nmpak situ bwng putih n bwg merah... nk wat cucur ke jemput2 ? jemput post tuk d rase skali

Sop said...

nak wat nasi goreng nih.. hehehe

cempaka berbunga said...

kalo hujan sedap mkn nih.... :)

amranaiman said...

karipap ni.. ade kentang2 tu

azizah :) said...

nak buat jemput2 la tu..hehhee

shidaR said...

mcm cucur jerh hehee..yummi..

tirahzairi said...

cucuq!!!

aswadz said...

mls nak teka. x reti memasak. apatah lg nak teka ramuan2 nih.

Aida Omar said...

@paripariputih kah3.. apa kak sampai kodok ong2 dah nie :P buat cucur kentang + bawang la kak.

Aida Omar said...

@caliph shuriken hahaha.. campak je kan memang siap.. sekejap je pun siap dah masuk perut :P

Aida Omar said...

@Adam Haiqal yeah!! cekodok versi campak2. haha.. welcome adam :)

Aida Omar said...

@nia razlan welcome nia.. thankz juga sudi follow aida. :)

Aida Omar said...

@Cikgu Jaja™ amboi cikgu menjual cucuq ka? hahaha.. pandai cikgu teka memang tepat lagi pantas :P jemput2 kentang.

Aida Omar said...

@Cikgu Jaja™ amboi cikgu menjual cucuq ka? hahaha.. pandai cikgu teka memang tepat lagi pantas :P jemput2 kentang.

Aida Omar said...

@rafflesia yeah! pandai dear.. atau nama betul dia cucur bawang+kentang :)

Aida Omar said...

@aisya cucur kentang+bawang aisya.. hehehe. alamak tak suka bawang eh.

Aida Omar said...

@Diemsisi kuih cucur kentang.. hehehe plus bawang sikit :P

Aida Omar said...

@miz ruha haha.. bisu kan? tu adunan cucur kentang dengan bawang :)

Aida Omar said...

@fahrin/tudung natasha mana ada jemput mek.. nie jemput kentang dengan bawang la. hahaha :P

Aida Omar said...

@Arra Ahmad cekodok @ cucur.. hehe :)

Aida Omar said...

@rOzirOx RGA wakaka.. nie paling best cucoq kodoq terhasil apabila cucur dikahwinkan dengan kodok.. keh3 :P

Aida Omar said...

@C'Jai jawapan paling tepat dari C'Jai.. yup dear buat cucur kentang :)

Aida Omar said...

@cci wah! cci pun pandai teka. yup cci aida nak buat cucur kentang tambah bawang :)

Aida Omar said...

@boni kacak teka lagi boni teka lagi.. kah3..

Aida Omar said...

@Ayie Abas alamak ayie salah la.. hehehe.. adunan nak buat cucur nie. Maggie tetiba mengidam.. nyum3. haha

Aida Omar said...

@SCA yup SCA tapi bukan cucur atap la.. hahahaha :P

Aida Omar said...

@-meeSUPERGIRL- pandai meesupergirl anak sape la nie :) hehehe.. yup cucur kentang + bawang.

Aida Omar said...

@dhiashahida yup sayam.. pandai2.. cucur kentang tambah bawang. hehe :)

Aida Omar said...

@Mia Liana sis memang pandai, nie mesti juara buat cucur nie. hehehe :)

Aida Omar said...

@mumui mai2 mui.. aida buat cucur jela. hehe

Aida Omar said...

@ayut a'ah ayut.. meh layan sesama. haha :P

Aida Omar said...

@shameel Iskandar mee goreng.. hehe. tak la shameel aida buat cucur je :)

Aida Omar said...

@Khairul Zamri dua2 betul kazen.. hehe. jemput2 ambik bau je :P

Aida Omar said...

@Sop haha abg sop nasi goreng eh? mengidam la tu :P

Aida Omar said...

@cempaka berbunga kan minum pulak dengan kopi panas.. peh!! :P

Aida Omar said...

@amranaiman salah2.. hehehe.. nie nak buat cucur je. :P

Aida Omar said...

@azizah :) hehe.. pandai jijah, jijah nak sikit? :P

Aida Omar said...

@shidaR ha betul sangat la shida cakap tu. hehe.. mmg cucur :) yum3

Aida Omar said...

@tirahzairi pandai tirah sayam nie teka eh.. hehehe.. cucur!!! :)

Aida Omar said...

@aswadz hahaha.. nasib baik reti makan, kalau tak payah nak jawab :P

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cekodok! sedap kalau makan petang2 ni :)

Aida Omar said...

@Nurul Husna Mohd Hassan yeah!! lagi2 lepas hujan.. peh! peh! :P

lynn kamarul said...

yummy ... bekpes cucur sedap jugak kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar