10 Burger Paling Unik

Setelah beberapa minggu asyik update entry perihal peribadi, kali nie aida cuba ubah angin kalau tak bosan korang semua nanti. Hehe. :) Kali nie nak post entry pasal makanan pulak, nak kasi perut korang meronta-ronta :P
Siapa tahu apa itu burger? kalau tak tahu tu memang tak boleh nak kata apa lah. Majoriti mesti tahu dan pernah makan burger. Hari ini aida nak post tentang burger yang unik dan juga mampu melaparkan perut korang. Aida sendiri pun terasa lapar time update entry nie. Huh! terseksa batin.
1. The Burger Pumpkin
Apa itu pumpkin? bukan napkin ek.. iaitu dalam bahasa mudahnya ialah labu. 

Memang sesuai dengan bentuk dia yang bulat macam labu tu

2. Maio Green Burger


Hijau like froggie :P

3. The Sneaker Burger


dah nama pun sneaker kan semestinya la bentuk dia pun ala-ala sneaker jugak.

4. Smallest Burger


Kalau cenggini la saiznya memang tak kenyanglah perut dibuatnya, telan 10 pun belum tentu kenyang :P

5. Deep Fried Burger


Burger yang digoreng.. ingatkan aiskrim je orang goreng.

6. Cheesescraper 


yang nie aida suka.. meleleh ayaq liuq tengok keju dia. Slurrppp!! 

7. Rave Burger


Sekali tengok macam sotong pulak.. keh3

8. Dark Vador Burger


siapa pernah makan burger nie? Star Wars punya tema. Bukan burger hangus eh.. 

9. Huge Bacon Burger


Nie mungkin burger pemalas main campak je semuanya. :P

Dan yang terakhir ialah

10. Burger Bergerak


Nie korang just panggil je nanti dia datang sendiri :P

Burger mana yang korang suka? yang paling geram usus korang tengok?

p/s : Aida memang suka melantak burger, lagi2 benjo yang penuh dengan sos blackpeper.. Peh!
memang padanlah dengan badan yang macam labu nie ^^
*Entry AutoPublish

Kredit :


53 comments:

azizah :) said...

huuuuuuuuu peliknya.. mmg takkan makan la..hahhaha

steffany daph said...

ohman, semua burger look delicious. tapi, kena la ikut selera kalo nak makan. hik (:

jann sinuja said...

haha burger begerak tu xleh blah betol :p

aswadz said...

skang ni tgh minat burger samurai mcd je. hehehe...

BeLLa said...

hahhaah pelik2 mmg xkn makan

Tinta Lana said...

Salam.

Aida, Cheesescraper jugak! uwahhhhh, keju melimpah ruah keladang gantommm.hek3.

Burger itam tu..cam makan tayar jep >_<

zila manaf said...

yg cheeseburger tuhhhhhhhh ahhhhhh

boni kacak said...

adeh..hilang terus selera makan..hahahaha

Khairul Zamri said...

cheesecrapper itu sgt mnduga sy....hu3... mohon belanja sy kak aida :p

LoveBug said...

ini mengundang! arghhh!

dEdEQ dE wIshEs said...

DEDEQ BRU PAS MKN BURGER .. HIHI

dEdEQ dE wIshEs said...

DEDEQ BRU PAS MKN BURGER .. HIHI

shidaR said...

shida tgh mkn big mac skg hahaaaa :D

StuntWomanWho :) said...

Ahahaha . comel lak burger kura2 tu

amranaiman said...

dah 2 hari mkn burger huhu :P kura2 tu tipu huhu

ayut said...

tang wane ijau tu mmg tak telan kot..yg wane itam tu pon menerima nasib yg sama..kasut tu pon..kura2 tu pon.hahahaha.xnakla aida...!nak yg kat kdai burger jgkkk...hahahaha :p

TiranaAduka said...

salam kenal dari tirana aduka

Nurul Husna Mohd Hassan said...

smallest burger tu boleh terima lagi, yang lain pk 100x belum tentu nak makan. hehe

p/s : a ah sampai berpuluh2 hantaran, saya pun terkejut. tapi banyak makanan la.betul2, bila dorang senyum nampak sama :)

dhiashahida said...

yg goereng2 tu nmpak cam sedap..tp yg bentuk kasut tu halamak..;))

Aida Omar said...

@azizah :) hehe.. kalau aida belanja pun jijah tak nak ke? :P

Aida Omar said...

@steffany daph kan? walaupun pelik tapi nampak sedap. haha..

Aida Omar said...

@jann sinuja hehe.. tak boleh blah eh? :P

Aida Omar said...

@aswadz alamak burger baru tu ke? tgk mmg macam sedap.. lagi2 time lapar :P haha

Aida Omar said...

@BeLLa ala meh la makan.. makan la. :P keh3..

Aida Omar said...

@Tinta Lana kan? selera sungguh tengok tang keju dia tu.. haha.. macam tayar? unik tau hitam je.

Aida Omar said...

@zila manaf kah3.. mohon jilat air liur tu. :P

Aida Omar said...

@boni kacak aik hilang pulak selera makan ang boni? pelik nie. haha..

Aida Omar said...

@Khairul Zamri ea adik nanti kak belanja 10 burger cenggitu.. :P

Aida Omar said...

@LoveBug ini mengundang lemak kah cha? hahaha

Aida Omar said...

@dEdEQ dE wIshEs ala awat tak ajak :P

Aida Omar said...

@shidaR tudia mohon beli lagi bagi aida pulak makan :P

Aida Omar said...

@StuntWomanWho :) hehe.. comel dan menyelerakan :P

Aida Omar said...

@amranaiman mesti bosan dah kan? hehe..

Aida Omar said...

@ayut haha.. apakah semuanya tak nak nie. Ok nanti aida belanja roti burger je eh :P

Aida Omar said...

@TiranaAduka salam kenalan tirana.. eh! dah lama tau kenal tirana. hehe

Aida Omar said...

@Nurul Husna Mohd Hassan nak tunggu husna pikir 100x tu aida dah telan 20 burger kecik tu kot.. hehehe..

*hantaran makanan je eh.. memang pengsan nak habiskan nanti. hehe..

Aida Omar said...

@dhiashahida macam rangup je kan? halamak terbayang2 bau kasut ke? heheh

caliph shuriken said...

sy berkenan burger yg baru masuk market, samurai burger ^___^

Fiza Suhaimi said...

hanya mampu menahan air liur.. hehehe :D

miz ruha said...

hahahaha~~ gerun plak tengok burger bergerak tu..
'eh!aku tengah makan kura-kura ke makan burger ni?'
@_@

deqjamucuxx said...

burger itu sedap . nyum2

anda ditag : http://mucuxmellow.blogspot.com/2012/09/segmen-tangkap-follower-sebanyak-mungkin.html

eintan nurfuzie said...

SAYANGNYE NAK MAKAN.. AHHAHA

paripariputih said...

ni burger betul ke atw bergetah jer ni?? lau betul2 besau cenggini saiz dia harus setahun makan x habessss >..<

Rafi said...

hmmm nyam nyam :D

ANNA MARIANA said...

sedapnya cheesebuger 2...

Aida Omar said...

@caliph shuriken burger terbaru tu eh.. aida pun tak tgk2 lagi rupa samurai burger tu. huhu

Aida Omar said...

@Fiza Suhaimi slurppp!! hahaha..

Aida Omar said...

@miz ruha gerun eh? hahaha.. agak2 kalau betul2 mahu ke makan? :P

Aida Omar said...

@deqjamucuxx tahu xpe kan.. memang sedap gila. nyum3..

Aida Omar said...

@eintan nurfuzie sayang nak makan cik ein? tak pe bagi kat aida.. hahaha

Aida Omar said...

@paripariputih yg mula2 tu mmg nampak mcm bergetah kan sis.. setahun tu tak habis2.. basi la gamaknya. hahaha

Aida Omar said...

@Rafi nyam2..tooo. :P

Aida Omar said...

@ANNA MARIANA kan sis.. aduhai meleleh air liur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar