April 13, 2011

TEGURAN DARI KPAH K-POH

Mula-mula nak ucapkan kepada KPAH K-POH sebab sudi memberi teguran di shoutmix yang membina untuk blogger baru seperti saya ini..kelakar juga akak nie. Katanya blog saya tak mesra warga rabun..tergelak saya dibuatnya tau.. ekekeke...


satu je kurang pasti template ke or background entri tu maksud KPAH K-POH nie..kalau background entri saya dah ubah dari transparent ke putih gebu macam yang ada di blog saya sekarang ini, dan saya besarkan font.
kalau template maksud KPAH K-POH..alaaa!!! saya dah cari banyak template tapi template nie jugak saya suka...made in blogger. 

tapi tak apa nanti bila saya dah jemu dengan template nie saya ubah ea...hik3

opss!! lupa lah lagi satu KPAH K-POH ada tanya mana tempat follower saya...saya juga mengalami nasib yang sama ketika melawat blog 

PROPAGANDA16 - jom ramai-ramai terjah blog nie.. 

kecewa sangat sebab tak muncul-muncul kotak follower nya..tapi kini tuan blog ini sudah membaikpulih keadaan itu..sungguh seronok..macam mana erk dia buat?? aleh-aleh! blog saya pula begitu..aiyokkk!! tapi kalau saya buka ada sahaja kotak ini..


kenapa? mengapa erk? jangan lah begini dah la kotak nie memberi semangat buat saya...(lihat sahaja ayat diatas itu) hehe..agaknya melibatkan line kot..

jom-jom terjah blog KPAH K-POH nie

No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me