ADAKAH OSAMA ADALAH OBAMA

Assalammualaikum & Selamat sejahtera

tengah tak ada kerja tadi YM dengan kawan-kawan kejap
depa ramai-ramai suruh saya pi tengok video kat youtube
depa punya semangat siap bagi link bagai lah dekat saya
terima kasih dear semangat anda sangat berbaloi-baloi

ingat video pasai apa, rupanya pasai ini

.
.
.
.





hahaha..tak tahu nak cakap apa-apa
terdiam seketika
percaya pun tidak tak percaya pun tidak
yang jernih kita ambil yang keruh kita buang
yang salah jangan diikut yang baik jadikan pegangan


38 comments:

LindaRahim said...

selamat petang...

Novelgurl said...

huhu...

Mohamadazhan hjDesa said...

lama dah tak ber YM ni...dulu dok mngacau manusia dalam tu =)

Norhafsham said...

adk beradik kot.huhu

Scya LollitA said...

tataw nak komen ouh bnde2 mcm ni haihh

Scya LollitA said...

tataw nak komen ouh bnde2 mcm ni haihh

Ainn Hazwany said...

obama laden.. hahaa..;)

Asyraf Kamarul said...

hairan jugak sebab obama kata dia dah bunuh osama tapi mayat osama tak jugak2 ditunjuk..gambar yg keluar kat paper tu pun photoshop je..

tak caye tengok sini http://thesyafiqmokhtar.blogspot.com/2011/05/sandiwara-mereka.html

aRe-PeaK said...

mak sekali..bapak lain2 kot..
hahaha..

Johnny Wirjosandjojo said...

Haha...
ide yang tidak terpikirkan sebelumnya: Osama=Obama...

Semangat. Keep writing

Aida Omar said...

@LindaRahim hai dear :)

Aida Omar said...

@Novelgurl :)

Aida Omar said...

@Mohamadazhan hjDesa YM best ooo..hehe
tp skrg dh de skype YM dilupakan..ekeke

Aida Omar said...

@Norhafsham haha..adik beradik lain ibu lain bapa..

Aida Omar said...

@Scya LollitA terdiam seketika erk? hehe

Aida Omar said...

@Ainn Hazwany nama baru obama.. :P

Aida Omar said...

@Asyraf Kamarul takut nanti org byk tny agaknye..tak terjawab suda kang. haha

Aida Omar said...

@aRe-PeaK hahah..pelanduk dua serupa agaknye

Aida Omar said...

@Johnny Wirjosandjojo itu la pasai..hehe. obama+osama...lebih kurg je.

Norhafsham said...

Kompom!!! hahhaha^^

zora said...

boleh jdi mngkin.....

nik rosmawati said...

rupa diorang mcm sama jea kan,mcm kembar jea.nama pun nak sama.hehe

Izzuddin Fauzi said...

no idea...

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

zaharina said...

osama tu bkn islam kan ? ye ke ? HAHA , ;p

fadh leyanie said...

OSAMA dan Obama kembar tak seiras..:)

Max SayAm said...

btol ke osama mmg da mati?xtgk lg video tu.tp pic lam paper cam tipu je..:)

eintan nurfuzie said...

mmg kena makan syur...heheh..x suka mkn syur yek

Aida Omar said...

@Norhafsham terang lagi bersuluh kot..hahaha

Aida Omar said...

@zora
kalau btol la kan..hish..hish..

Aida Omar said...

@nik rosmawati itu la pasal, kebetulan ke ape..hihi

Aida Omar said...

@Izzuddin Fauzi xde idea terus die.. :P

Aida Omar said...

@zaharina xpasti la zaharina..aida pun confused pasal die nie.. misteri2..

Aida Omar said...

@fadh leyanie salah satu kembar tak seiras..:P

Aida Omar said...

@Max SayAm rasanya macam tak mati lagi, ke tak wujud.. propa je lebih. lam paper tu jelas nmpk menipu.

Aida Omar said...

@eintan nurfuzie suka gak..tapi sayur yg eintan senarai kan tu yg xske..hihi

Norhafsham said...

eh cube tgk btl2.mcm ada iras2 cik froggie je tu. erk O.o"...

Aida Omar said...

@Norhafsham haipp!! nk kene en.hafsham nie. hahaha.

Norhafsham said...

@Aida Omar muahahahaa, gurau2 je la. jgn mare^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar