SEGMEN | SELAMAT HARI BAPA

Assalammualaikum & Selamat sejahtera

tau-tau je cikguwanmuzik nie, aida baru nak buat entri khas untuk Hari Bapa
lagi-lagi cikguwanmuzik bagi banner free untuk Hari Bapa ini
terima kasih cikguwanmuzik
kalau nak join segmen ini korang boleh klik 
pilih 10 banner yang korang rasa cun dan sesuai 

banner oleh WANCIKGUMUZIK

SELAMAT HARI BAPA

Abah
dikau lah ibu kepada ku dan kau jua memerangkap bapa kepada ku
jasamu terlalu besar untuk ku balas
dengan tulang empat keringat mu
kau membesarkan kami berempat

Abah
siang kau bekerja membanting tulang
malam pula kau sibuk di dapur
menyediakan makanan buat kami berempat 
hingga kami besar dan sihat

Abah
ketika kami sakit kau kelihatan sungguh tenang
tetapi dalam hati
kau terlalu risaukan kami
kau jaga kami sehingga kami sihat sepenuhnya

Abah
bila kau membebel memarahi kami
kami melawan
kau tetap bersabar
dengan harapan kami menjadi anak yang baik

Abah
bukan senang nak jadi kuat seperti kau
semoga Allah memberikan kesihatan yang baik
rezeki yang sentiasa melimpah ruah dan dipanjang kan umur
serta dipermudahkan segala urusan mu

Abah
kau lah ratu hatiku
kaulah idola sejatiku
kaulah kekuatan ku
kaulah sumber inspirasiku




10 comments:

syrupmasin said...

selamat hari bape :)

Ayie Abas said...

BAIK HATI BETUL laa WANCIKGUMUZIK nie...BANNER DIA PUN CANTIK...^_^
AIDA...AYIE NAK TANYA SIKIT GAMBAR LAST...GAMBAR AIDA DGN ABAH KE..?

syufaa said...

bgus btol ye..
hihihi..
camat hari bapa ye.. :)

cikqila said...

slmt hr bapa..qila dh xde ayah n xpenah celeb hr bapa..sedih T.T

najihah sahami said...

hihi..cumill bnner tu..selamat hr bapa..

Aida Omar said...

@syrupmasin selamat hari bapa syrupmasin :)

Aida Omar said...

@Ayie Abaswancikgumuzik memang baik :)

Aida Omar said...

@syufaa hehe.. selamat hari bapa :)

Aida Omar said...

@cikqila its ok cikqila..abah cikqila tetap dalam hati..kan? kan?
Al-Fatihah..

Aida Omar said...

@najihah sahami hasil tangan wancikgumuzik..selamat hari bapa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar