March 6, 2011

SUDAH KALI KE 3 SAYA DATANG

Kali pertama bertentang mata, dah mesra...kali kedua pula sudah pandai bergurau..kali ketiga SUDAH 3 KALI SAYA DATANG mana awak punya janji??

Haiyaaa....dia sudah tuntut janjinya maa..apa lagi yang saya mahu cakap.

Hello..apa nama awak? boleh saya tau...dari tadi saya panggil akk saja. Sudah dia sengaja atau x sengaja nk tanya nama saya nie. Ahhh..rahsia2.

Eh muka akk ha macam kawan saya waktu saya sekolah dulu...sejibik lagi sebentuk..comey dan manis..cuba akk senyum..haii mmg sejibik. boleh buat saya rindu sama kawan saya. Eceh budak nie die puji-puji saya plak..adesh. sengaja lah tu..

itu ayat masa mula-mula mesra..almaklumlah kali pertama jumpa...

What's up...akk! saya datang lagi...kali nie saya tak kira saya mahu tanya juga apa nama akk..Nampaknya budak nie btol2 nk tau nama saya. sekeh gak kang! haish..

Woooo...nama seindah rupa lah. Oh! Aida...Oh my good..dia bermadah plak. iuuu....syuhhhh!!!

eh saya ada kata ari tu kawan saya yang sejibik lagi sebentuk macam muka aida...memang nama nya pon aida jugak..kebetulan ke? gile...

kali ke 2 datang...

Nama sudah tau, umur pon sebaya..tak mahu bagi nombor hp ka? baru lah senang mahu contact-contact nanti..ini lah yg paling malas saya nk layan.

Alah kalau u mau no hp saya ha..u kene datang KALI KE 3 lah baru saya bagi nanti..ada boleh ka? betul ke ape saya cakap nie..harus ke?

Ok la kalau macam tu..nanti kalau saya datang KALI KE 3...aida mesti bagi no hp..saya pegang kata-kata aida. huh! nasib ah...saya pon banyak lagi keje nk buat nie..ha ok2 kononnya penutup ayat lah..

TAPI SEKARANG muncul plak si dia nie buat KALI KE 3..haiyaa!! nape lah DURO PARTS nie x hantar org lain...nape mesti dia nie. Mana saya nk menyorok nie...

Hai..aida...apa kaba? still comey macam ari pertama saya jumpa. erkkk!!! kenyang perut saya mendengarnya..

Dengan muka yang x bersalah saya pura-pura bergurau dengannya...dengan hasrat supaya dia lupa JANJI saya hari tu. Kalau lah dia lupa...

Ha...ape lagi sudah KALI KE 3 saya datang mana janji u aida...

TIDAK!!!!!!!

Ok...bagi no hp u nnt saya call u..boleh?

macam tu lah aida sayang...muahahah!!! ayoyo...banyak seram bunyi ayat tu

padan muka, jangan harap lah kamu nak dapat no hp saya...no hp kamu saya pegang buat koleksi...ada keperluan baru saya call..bila aircond perlu di service.

SURESH..SURESH..

si budak india yang berkulit putih ala-ala melayu tulin, berasal dari jengka, Pahang...

Gila popular saya..sampai budak india pon minat dengan saya. hahaha...korang mesti tak percaya. sebab saya pon tak percaya..

TOLONG..TOLONG mana perginya jejaka MALAYA semua. Sudah pupus ka...

tapi sangat-sangat best layan SURESH nie sebab dia mengamalkan adat melayu dalam hidupnya..

THANKZ SURESH...

Salam perkenalan...

No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me