March 5, 2011

KUN FA YAKUN...PART 2

Haish..malas lah nak taip banyak...setakat 1-2 patah ayat sudah...eh! rase macam dah lebih dari 1-2 patah ayat nie..berpatah-patah plak dah. So alang-alang dah terlajak tu emmm..teruskan je lah ea..(sebenarnye mmg nak berpatah-patah pon)

Hasilnya saya berjaya juga meng 'snap' beberapa gambar kesan dari kebakaran semalam DISINI

Masa saya lalu tu mereka-mereka sedang sibuk merekod bilangan kerugian dan nama-nama pemilik kedai makan yang hangus itu...








Ha...abeh cik API nie sapu bersih...nasib baiklah die x sapu banner n papan tanda kedai..kalau x lagi sedihhh..

Dalam banyak-banyak kedai yang HANGUS nie ade 3 kedai je TERSELAMAT..salah satunya 



kedai nie maintain je jual nasi lemak...mcm xde pape berlaku je..padahal GENG dan JIRAN-JIRAN sebelah menyebelah dia dah pening..ada yang terpaku je tengok kedai dia HANGUS..sabar ia tuan2 puan2..apa leyh wat dah terjadi redha je lah...(pandai cakap kalau kene sendiri baru tau mcm ne)

Kat sini saya amat berbesar hati dan tabik SPRING pada peniaga yang mempunyai semangat yang kuat..bukan apa saya ada perasaan tadi..2 orang peniaga still jual breakfast walaupon just pakai payung pasar dengan meja kecil, dah tu depa berniaga depan kedai makan mereka yang musnah plak tu..

HEBAT!!!

kedai terbakar belakang kira..yang penting duit MASYUKKK!!!

tapi mmg btol kalau semangat kita kuat apa pon yang terjadi dah tak kisah...

Hope kedai yang terbakar nie akan dibangunkan semula oleh Pihak Pemaju MAJLIS PEMBANDARAN SELAYANG..

dan saya juga dapat melepaskan rindu dengan NASI AYAM dan AIR KAK LEHA, SITI TOMYAM GELAS BESAR, ABM, NASI CAMPUR dan MEE KARI...








No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me