Dato' Lee Chong Wei - Hero Badminton Malaysia


Dengan keputusan 
SET 1 - Lee Chong Wei (21) - Lin Dan (15)
SET 2 - Lee Chong Wei (10) - Lin Dan (21)
SET 3 - Lee Chong Wei (19) - Lin Dan (21)

Akhirnya Perak untuk 'single badminton' Olympics 2012 milik Malaysia

Status Twitter Dato' Lee Chong Wei selepas perlawanan

Dato' Lee tak mo nangis-nangis sedih kami tengok ha

Jangan sedih-sedih Dato' Lee Chong Wei kalah anda sangat bermaruah, kami bangga dengan anda.
Malaysia Boleh! :)

Dato' Lee Chong Wei

P/s : Tetiba baca status twitter Dato' Lee Chong Wei terasa sedih T_T
apa ntah lagi empunya badan mesti lagi sedih.
Sumber :
Google Images

42 comments:

shida'R said...

aaaa nk ngis huhu xleh tgk org ngis huhu..gilerr sebakk kot ;(

thomas said...

Winning is not everything,it's the spirit of sportman ship that's most
important.

cik Lilis said...

sangat sedih dan sebak tengok LCW nangis :(

sUke-sUki :D said...

pape pun. LCW ttp di aty rkyat mlaysia. tinggi sgt pegorbanan beliau tuk ngara.. =)

caliph shuriken said...

klau kita berada kt tempat dia pun msti sedih jgak kn.. xpe laa LCW sekurang2nya dh fight kt final ^^

tirahzairi said...

msti dia rse bersalah...xpew....ni semua salah shuttle ngn net...haiyaaaaa....hehehe...ha, lg satu line court tuh...cettt

Nadia Elena said...

sebaknya.. :'(

.: iEyLa :. said...

bergenang airmata tgk LCW naik podium tu nangis2..huwaaa...
die tetap hero..

Iefa Ujang said...

seidh bila tgk dia kalah , tp papepown dia tetap juara kita ! ! !

fadh leyanie said...

chong wei dah bnyak usaha,apa2 prestasi beliau tetap mmbanggakan go LCW..chaiyoh..

Nasuha said...

Don’t be sorry. You did well enough, #ThankYouLeeChongWei :’)

Izzie said...

kita rakyat Malaysia tak kira bangsa semua rasa sedih, tapi dia mesti lagi berjuta kali ganda lagi sedih..
pape pun, kami semua bangga dengan LCW

Sop said...

di atahu harapan Malaysia
tp x kesah pun x der mas (ikut nak lah) sbb DLCW dah buat yg terbaik.. bukan main2

Sop said...

di atahu harapan Malaysia
tp x kesah pun x der mas (ikut nak lah) sbb DLCW dah buat yg terbaik.. bukan main2

Sop said...

di atahu harapan Malaysia
tp x kesah pun x der mas (ikut nak lah) sbb DLCW dah buat yg terbaik.. bukan main2

leakedknowledge said...

LCW, xdak 'ONG' dengan LD..apa2pon die dh bg yg terbaik...fuhh, masih lg frust dgn beregu llaki.sigh bila la nk up blk mcm dlu2

leakedknowledge said...

psst... tambahan, patik dengar ada org nk bgi kad raya kt kita..ehem2

Faidz Othman said...

sedih gak.. dah hampir sgt dah tapi bukan rezeki Malaysia nak genggam emas olympic..

yusuflaili(Goku) said...

sebenar LCW tak kalah cuma nasib lebih kepada LD..corak permainan diorang sama je masing2 ada kelebihan dan kelemahan sendiri..lagipun LCW bermain bersungguh2...

azizah :) said...

memang mata dia sipi2 je gan lin dan.. tapi nasib tak meyebelahi LCW..ape2 pon LCW dah cuba buat yg terbaik.. kalah pon bermaruah..takde siapa lagi sehebat LCW dlm badminton ni..

Kazen said...

tahniah PR3 :)

ayut said...

Dato LCW sdih ye tgk...adehh.mgkn tmbh sebak sbb ni last game kat olimpik..takpe.Lin Dan got gold but u got our heart. :)

Aida Omar said...

@shida'R sobs..sobs..sobs..haha.. aida nangis dah dulu :P

Aida Omar said...

@thomas yeah!! betul tu thomas semangat itu yang paling penting :)

Aida Omar said...

@cik Lilis kan lilis? aida pun :( bukan sebab dia kalah tapi sebab nampak dia frust sangat2

Aida Omar said...

@sUke-sUki :D betul tu sangat tinggi penggorbanan beliau untuk negara kita..

Aida Omar said...

@caliph shuriken tahu xpe caliph ntah2 berguling2 nangis. haha.. itu yg penting :)

Aida Omar said...

@tirahzairi haha.. abeh semua disalahkan eh tirah?

Aida Omar said...

@Nadia Elena T_T sangat sebak seorang wira menitiskan air mata emasnya

Aida Omar said...

@.: iEyLa :. tula.. sedih gila kot, hehe.. hope akan datang nanti dia lebih bersemangat :)

Aida Omar said...

@Iefa Ujang :) yeah!! juara Malaysian

Aida Omar said...

@fadh leyanie tudia semangat.. kekeke.. chaiyok2 LCW :)

Aida Omar said...

@Nasuha ah! terharunya.. sobs..sobs.

Aida Omar said...

@Izzie dalam kesedihan masih mampu mengukir senyuman.. ah masih terbayang2 dia terduduk itu T_T

Aida Omar said...

@Sop aida sokong abg sop.. memang dia terbaik nampak kesungguhan dia.

Aida Omar said...

@leakedknowledge kah3 beregu lelaki hampeh je kot.. perlukan latihan lagi tu.. :P

Aida Omar said...

@leakedknowledge adakah anda terharu dikala ini? :P

Aida Omar said...

@Faidz Othman tula lagi sikit je nak menang.. kira dua2 memang hebat, ada keistimewaan masing2 :) LCW tetap no1

Aida Omar said...

@yusuflaili(Goku) betul2 aida setuju.. semua tu nasib je.. mungkin LCW memang tak ade rezeki nak menang.. atas usaha gigih dia tu la dia tetap no 1 Malaysia :)

Aida Omar said...

@azizah :) apa yg penting kita nampak kesungguhan dia kan jijah.. betul2 hope ada la pengganti dia nanti sama hebat mcm dia. :)

Aida Omar said...

@Kazen thankz kazen.. tula baru je tu naik 3.. hik3. Alhamdulillah.. :)

Aida Omar said...

@ayut dia kata dia tak keberatan nak sambung olimpik ikut kemampuan dia.. yezza! berita baik.. hik3.. lin dan menang nasib je tu. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar