Silence Day Of Wednesday #9 - Kepala Putus



Selamat Hari Rabu kawan-kawan kata lembu kepada kawan-kawannya sebelum kepalanya putus :P

Silence Day Of The Wednesday by Potia Casadelarossa



36 comments:

paripariputih said...

== buat suspen jer ingat kepala org yg putus :P

Sha Nissa said...

huhu..pale lembu upenye....kalo pale orang tadi da buat muke ngeri tak hengat..hehe

Kathy Rbain said...

hehehehehe...

Sally Yatiey said...

Ingat kepala orang tadi ^_^

Mar Haini Abdul Rahim said...

selamat tinggal encik lembu.. awak sguh berjasa :)

zahidahwahid said...

adeh! lembu rupanya =.=

miss fluffy said...

huhu..kepala je tinggal..

xila dot said...

buat qiqah ke ape nih?? simpan la gantung kat ruang tamu moooo ;p

Ibnuismaini Ismail said...

Putus? Camne leh terputus? Hairan, hairan...

Goreng pun sodap ni. ahah.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

suspen... hoooo

#maaf kalau lama tak singgah.. :-)

hana hadi said...

aiseh, kepala putus ni hana terbayang orang kena lenyet dengan keretapi...huhu mmg ganaz betul otak hana buat keputusan sebelum tengok gambar.

Shida Radzuan said...

adehh ^_^

seribupilihan said...

hehe..:-)

birthday party said...

nice post :D salam kenal yaaa

trah zain said...

terkejut tg gambar ni, aida ni kan..haha

Lissa LaLissa said...

ingatkan kepala apa yang putus., ehhehe

NIA SI DRUMSTICK said...

nak buat korban lagi ke aida..ahaha

Azhafizah Md Nor said...

fuhh fuhh..ingatkan kepala orang tadi..dah naik takut nak tengok..tapi cam sian lak tengok si lembu ni..

Diari Si Froggie said...

@paripariputih hehe.. rupanya kepala lembu :P

Diari Si Froggie said...

@Sha Nissa jangan! aida pun cuak kalau nak tempek kepala orang putus dalam entry.. hehe.

Diari Si Froggie said...

@Kathy Rbain mampu gelak je akak eh.. hehe. :)

Diari Si Froggie said...

@Sally Yatiey kepala patung mungkin aida tempek.. kalau kepala orang aida sendiri pun tak sanggup.. haha.

Diari Si Froggie said...

@Mar Haini Abdul Rahim haha.. sobs.. sedih pulak. :P

Diari Si Froggie said...

@zahidahwahid hehe.. lembu je dont worry :P

Diari Si Froggie said...

@miss fluffy kepala je yang tinggal badan dah habis kena lapah. :)

Diari Si Froggie said...

@xila dot a'ah buat aqiqah.. lama dah sebenarnya. hehe.. gantung dah buat perhiasan ha :P

Diari Si Froggie said...

@Ibnuismaini Ismail org pi putuskan :P goreng besar2 macam tu kan? pastu hidang terus sekali dengan mata2 gigi2 semua. haha..

Diari Si Froggie said...

@Leeza dayasari [santai leeza] suspen kan? haha.. Tak pe leeza, aida tahu leeza bz. :)

Diari Si Froggie said...

@hana hadi imagin hana jauh dah tu.. haha. nasib baik tak pengsan tengok kepala lembu nie. haha. :P

Diari Si Froggie said...

@Shida Radzuan nape shida? haha..

Diari Si Froggie said...

@seribupilihan :)

Diari Si Froggie said...

@birthday party salam kenal juga.. tq sudi singgah dan komen :)

Diari Si Froggie said...

@trah zain hehe.. maaf ea saja je buat org terkejut :P

Diari Si Froggie said...

@Lissa LaLissa hehe.. kepala lembu yang putus :P

Diari Si Froggie said...

@NIA SI DRUMSTICK aqiqah nie nia.. tinggal kepala je sudahnya.

Diari Si Froggie said...

@Azhafizah Md Nor haha.. nie mesti tutup mata ke tadi? :P tulah kan tu malas nak tengok kalau depa kena sembelih.. kesian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar