Fizz Fairuz Bohong & Putus Tunang


Semalam time jaga anak buah demam panas, aida bukak blog ternampak entry blogger lain pasal pertunangan Fizz Fairuz dah putus. Biar betik! memula memang terkejut sebab kes pertunangan dia dengan perempuan lain bukan dengan Almy Nadia jadi topik hangat kan? 10 hari je depa bertunang.

Kredit Picture : jomss.blogspot.com

Printscreen dari entry blog www.murai.com.my

Bila baca statement Fizz Fairuz nie macam ada yang tak kena je.. tak logik pun ada. Tak akan pihak keluarga perempuan tak bagi tahu yang anak depa dah kawen ea dak? pastu kalau Fizz Fairuz nie kena 'menderem' tunang dia, tak akan lah tak ada yang buka mulut pasal status perempuan tu.. lepas tunang pulak baru nak bagi tahu. Lagi pelik baru baru kenal setahun dah ikat tali pertunangan dengan Almy Nadia kawan punyalah lama 7 tahun tapi payah nak ikat tali pertunangan..

Kredit Picture : www.kisahemasputih.com

Pagi nie ternampak pasal benda nie dekat blog Emas Putih komen tunang Fizz Fairuz kata dia, dia bukan isteri orang tak pernah seumur hidup dia jadi isteri orang.. tu ok lagi nie ada khabar angin suami pada azlyn yang kata azlyn Massiela nie 'hilang ingatan', kesunyian lah.. ah sudah!


Ntah yang mana satu salah ntah.. hari tu fizz fairuz nie bukan kena tegur dengan pendakwah ke? pasal sarung cincin kat tunang dia tu (walaupun hanya gimik) ikut adat mana ntah.. tunang baru, haram pegang tu. hish. (membebel) apa-apa pun doakan yang terbaik buat mereka, mungkin mereka ada alasan mereka sendiri kan.. korang jangan buat cenggini tau.. tak baik :P

p/s : Memacam lah dunia artis nie, gini pun ada.. macam mak jemah pulak aida dok up entry gosip nie.. hiks. saja bosan-bosan tukar ke bidang gosip artis pulak :P

Kredit :
Info & Picture : www.murai.com.my
info : pilihan anda




59 comments:

Rahmah Abd Mutalib said...

macam macam ye..dunia sekarang..mana satu betul pun dah tak tahu dah..

azizah :) said...

berbelit2 citer dorang ni tau... adoi...

xila dot said...

org tu kata mcm ni, org tu kata macm tu plak...ish dunia artis...semua nak up gosssip..yg si fifi fairuz fuyoo ni plak taknak tampil bg statement sah...haaa mgkin trauma kot.eemmm

Shakira Pathi said...

mana satu yang betul pun tak twu laa

Sally Yatiey said...

Dunia artis.. tak tahu mana satu yang betul..

Harith Iskandar said...

isk masin pulak mulut sy ni sbb sy dh ckp mmg xlama nyer dorang tuh.tgk gmbar tunang pakai cap mafia pun dh tau mmg xsemenggah mamat giler ni..mm

Sop said...

mana ada yg betul dunia artis
dorang masih mcm dalam lakonan lagi.. huhuh

Iffah Afeefah said...

propaganda je sume ni

bior la dorg nk wt pe pon

Lady said...

errrr.. mana satu nih? lantak lah. hahaha

Nik Muhammad Jameel said...

hahaha, macam2..

Kathy Rbain said...

pelik..pelik..

Aei Amrun said...

mmg propa je sume itu..
pelik gak tunang ape pakai bj pun macam tu jer...
selalu kan mesti nak bj melayu elok2 skit kalau betul2 kan..

Supplement Banyakkan Susu Ibu !!!

ISs said...

macam2 dah sekarang...
semua xnak gaku salah...
aishhhh..


Jom ke sini :

Baru : Petempatan Paling Sejuk Di Dunia
Update : Keretapi Ferrari
Gempak : Muzium Sains Miami Lengkap Dengan Tangki Jerung
Seram : Kuasa Air Membelah Jalan
Popular : Gua Ais Terbesar Dunia
Pelik : Ombak Membeku Secara Tiba-tiba
Aneh : Banjir Buih
Serius : Jambatan Nabi Musa

Dan banyak lagi di Green Life..

Lady Jaja said...

tu la pasal... makin dibaca makin poning ngan kisah diorang nih... huhuhuhuh...

kopi pasta said...

ini semuua poyo! sbb tula aku tak mgikuti sgt dunia artis2 malaysia ni. tak boleh buat ikutan..

baby comel said...

Memang semuanya poyo. Macam apa je kisah depa ni. Satu kronologi yg panjng gamaknya

Leeza dayasari [santai leeza] said...

macam2 isu rupanya yerk.... sibuk saya dgn sek. tak tahu pasal ni,e

Leeza dayasari [santai leeza] said...

poning membacanya.

LaLa mhdnor said...

complicated batul cite

seribupilihan said...

tak ambil tau sgt pasal artis nie..tak minat langsung..nak cakap lebih2 x boleh la coz tak tau..nanti dah jadi mengumpat plak..nauzubillah

NIA SI DRUMSTICK said...

apa la nk jadi..heyyy..mmpu doakn yg terbaik je la tuk dorg..complicated.haha

PILOT LOVER said...

haishh mcm2 lah dyeorg ni.. pening pala taw.. mls fikir.. tgk dri jauh jew.. doakan yg terbaik.. :)

Hans said...

pelik kisah diorang nih kan

Khairul Zamri said...

dunia semata2 nie. tuan blog bile nk bertunang? :p

Mia Liana said...

susah nak cakap....mungkin nak cover sesuatu.... huhuhu

Cik Zaitul said...

oh ini aku taktau nak cakap ape..dah tunang tu dah melibatkan keluarga, ramai malu woo..

hmm..dah buat keputusan payah nak tarik balik..

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga baik2 semuanya..

aswadz said...

x tau nak percaya yg mana satu. layan kan aje.

Shida Radzuan said...

mcm2 hal..herm..pening dgn kes nih,

Azhafizah Md Nor said...

tak tahulah ape cerita sebenar dunia artis ni.semua pun putar belit.

Diari Si Froggie said...

@Rahmah Abd Mutalib itu lah pasal.. dah tahu mana yang betul. hehe.. sekadar layan jela jadinya. :)

Diari Si Froggie said...

@azizah :) kan? pening nak memahaminya.. makanya kita jangan faham kita baca lepas tension je :P

Diari Si Froggie said...

@xila dot dunia artis bukan boleh pakai sangat kadang2.. hehe.. tahu tak pe kan elok kalau dia tampil beri penjelasan yang jelas.. tak pun bawak perempuan tu sekali beri penjelasan.

Diari Si Froggie said...

@Shakira Pathi jangan percaya.. haha. nanti pening. :P

Diari Si Froggie said...

@Sally Yatiey yang betul pun tak banyak barangkali kot.. hehe.

Diari Si Froggie said...

@Harith Iskandar alamak.. kan dah masin tengok putus dah ha. hehe.. a'ah macam nak tak nak je penampilan dia kan? :)

Diari Si Froggie said...

@Sop haha.. setuju, benda yang penting pun dah macam dalam lakonan eh abg sop. hehe

Diari Si Froggie said...

@Iffah Afeefah propa je lebih nie.. hehe.

Diari Si Froggie said...

@Lady kata mudahnya 'lantaklah' setuju!! haha..

Diari Si Froggie said...

@Nik Muhammad Jameel geleng2 kepala.. memacam betul artis nie. hehe

Diari Si Froggie said...

@Kathy Rbain pelik lagi musykil. hehe

Diari Si Froggie said...

@Aei Amrun itu lah pasal.. ntah lah memacam zaman sekarang nie. tak terpikir pun boleh jadi.

Diari Si Froggie said...

@ISs segan nak ngaku salah le tu.. mula lah tunding sana sini. hehe.. wah banyaknya link.. ok nanti aida terjah :)

Diari Si Froggie said...

@Lady Jaja haha.. jangan dipikirkan sangat.. nanti pening kang pitam pulak :P

Diari Si Froggie said...

@kopi pasta betul2.. ini semua poyo. haha.. sekadar tengok je boleh le dunia depa nie..

Diari Si Froggie said...

@baby comel kronologi yang panjang dan memeningkan.. haha

Diari Si Froggie said...

@Leeza dayasari [santai leeza] elok lagi leeza sibuk dengan sek.. nanti pening dengan cerita artis2 kita nie.. hehe

Diari Si Froggie said...

@LaLa mhdnor haha.. complicated dan penuh misteri :P

Diari Si Froggie said...

@seribupilihan :) itu lah.. ntah lah..

Diari Si Froggie said...

@NIA SI DRUMSTICK yup betul tu doakan yang terbaik jela.. mungkin tak ada jodoh barangkali nie. :)

Diari Si Froggie said...

@PILOT LOVER tengok dari jauh dengan mata kecik je kan? tak penting pun kot.. betul2 doa kan yg terbaik :)

Diari Si Froggie said...

@Hans itu le pasal.. pelik2 je. saja nak try buat entry artis nie :P

Diari Si Froggie said...

@Khairul Zamri dunia artis ^^ uih.. susah nak jawab tu :P

Diari Si Froggie said...

@Mia Liana itu pun boleh jadi judak kan kak.. ah pening. hehe.

Diari Si Froggie said...

@Cik Zaitul kan? yang tu gua setuju.. malu oih keluarga..

Diari Si Froggie said...

@nuyui a.k.a miss YUI InsyaAllah itu yang kita boleh buat.. doakan yg terbaik.

Diari Si Froggie said...

@aswadz tahu tak pe.. sekadar layan boleh lah.. :)

Diari Si Froggie said...

@Shida Radzuan nak serabutkan kepala boleh lah try pikir pasal depa nie.. hehe..

Diari Si Froggie said...

@Azhafizah Md Nor spin je banyak kan fiza.. ntah lah.. pening.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar