AWAN YANG UNIK


Hari ini aida malas nak taip banyak-banyak (memang hari-hari pemalas)
so dengan kemalasan itu aida nak kongsikan beberapa gambar awan yang unik bentuknya. 

1. Wajah Manusia

2. Hati

3. Bintang

4. Unta

5. Lampu Aladin

6. Bayi

7. Tangan

8. Ufo

9. Ikan

10. Smile

Erkk..yang no 10 tu bukan bentuk awan tapi sang matahari nyorok belakang awan ^^

Kredit : unikgaul.com
P/s : Sesekali pandanglah keatas melihat awan dan langit membiru, ianya sangat menenangkan dan kadangkala membuatkan kita menghargai kehidupan kita :)
Ciptaan Allah swt..


60 comments:

Siti Nurul Hidayah... said...

damai rasa hati

cik Lilis said...

Subhanallah.. cantik! :D

Nyue said...

subhanallah sgt cantik ciptaan nie...

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Yalah!..baru2 ni banyak kelihatan awan2 berbentuk aneh diseluruh dunia,tak terkecuali di negara kita.

Rapunzeel Cikilolo said...

subhanallah. indah ciptaan Maha Esa

♥ Nana BamBam ♥ said...

Subhanallah..yang no 10 sangat lah indah :)

semua indah2 la awan tuh :)

leakedknowledge said...

yg awan unta tu xnamapak mcm unta pon tp nmapak macam KURA_KURA :p

JungRara said...

Subhanallah

azizah :) said...

Subhanallah cantik.kuasa Allah.

Zul De Alexis said...

subhanallah...cantiknya...tenang jew..:)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kuasa Maha Pencipta :)

Nurulee said...

Subhanallah. Awesome =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/dinosaur-eggs.html

Ayie Abas said...

..yg lampu aladin tu mengujakan ayie....aida...betul2 sebijik laa..haha3

PotiaCasaDelarossa said...

perghh!! cantik.. Aida kalau buat entry mmg awesome... ada entry yg sama mcmni kat silence.. cekedaud..

C'Jai said...

Allah Maha Pencipta...

fadh leyanie said...

inilah tanda kebesaran Allah.

Romeo Laut said...

Yang bintang tu, macam bekas kapal terbang lalu pun ada.. Heheh.

WNA said...

SubhanAllah, ciptaan Allah..


indah ta terkata :D

aisya said...

kalau tengok dari dalam kapal terbang awan ni subhanallah cantiknya.. especially flight awal2 pagi, tengok sunrise.. =)

caliph shuriken said...

wahh, nk awan nano satu, hukk...

FarhanahAdzlan said...

subhanallah!lawa giler dan semadd gilerr awan2 tu=)
Allah Maha Kuasa :D

LaLa mhdnor said...

cantiknya =D

thomas said...

wah!mcm2 ada,batu berbentuk hati pernah saya jumpa di Sabah

Cik tikah said...

cantiknya :) subhanallah..

mumui said...

cool!

Fatihah said...

subhanallah.

eintan nurfuzie said...

sangat2 cantik l aaida...

sedutzone said...

subhanAllah.. maha suci Allah...

Aida Omar said...

@Siti Nurul Hidayah... :) yup tenang rasa hati..

Aida Omar said...

@cik Lilis :) memang cantik ciptaan Allah.

Aida Omar said...

@Nyue ciptaan Allah swt :)

Aida Omar said...

@yusuflaili(Goku) betul tu yusuf.. kalau rajin tgk awan memang macam2 imagin bentuk kita boleh nampak :)

Aida Omar said...

@Rapunzeel Cikilolo betul tu dear.. :)

Aida Omar said...

@♥ Nana BamBam ♥ smile! hehe.. SubhanAllah :)

Aida Omar said...

@leakedknowledge haha.. imagin lain2 barangkali :P

Aida Omar said...

@JungRara :)

Aida Omar said...

@azizah :) yup jijah sangat indah dan cantik :)

Aida Omar said...

@Zul De Alexis boleh la tgk awan dan langit lepas nie.. :)

Aida Omar said...

@Nurul Husna Mohd Hassan betul tu husna :)

Aida Omar said...

@Nurulee sangat awesome :) terjah sana juga..

Aida Omar said...

@Ayie Abas haha.. tula tak mo try gosok ke abg ayie? :P

Aida Omar said...

@PotiaCasaDelarossa awesome la sangat amy.. haha.. eh2 ea ke? nak selongkar jugak la kat sana..

Aida Omar said...

@C'Jai mencipta benda2 yang sangat indah :)

Aida Omar said...

@fadh leyanie betul tu fadh.. :)

Aida Omar said...

@Romeo Laut bekas roket kot romeo laut.. tapi tak tahu la awan kot..

Aida Omar said...

@WNA :)

Aida Omar said...

@aisya wa nie mesti biasa naik kapal terbang kan? aida tak ada pengalaman lagi. huhu.

Aida Omar said...

@caliph shuriken awan nano? boleh2 kena tempah dulu.. haha

Aida Omar said...

@FarhanahAdzlan awesome semuanya.. hehe.. :)

Aida Omar said...

@LaLa mhdnor cantik macam lala :P

Aida Omar said...

@thomas ala nape thomas tak snap gambarnya? hehe..

Aida Omar said...

@Cik tikah :)

Aida Omar said...

@mumui sangat cool :)

Aida Omar said...

@Fatihah :)

Aida Omar said...

@eintan nurfuzie aida ke awan tu yg cantik cik ein? ngeh..ngeh..ngeh..

Aida Omar said...

@sedutzone :)

Kazen said...

penah tgok awan yg kat sabah tempoh hari ?

Acik Ain said...

kat sabah sllu jadi macam nie kan .

shida'R said...

mmg unik la aida.. ;)

Ruzzezanie said...

subhanaAllah, tu semua bukti kekuasaan Allah kan? cantik ciptaanNya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar