RABU YANG BISU #23



"Apabila sushi bertemu tempoyak
Apabila K-Pop makan Karipap"

Tetamu dari Jepun menetap di Homestay Sepang 
p/s : Orang jepun nie kata dengan kami, shaya shuka duduk Malayzia shebab Malayzia orangnya shuka shenyum (tetiba jadi pelat) jadi rakyat Malaysia murahkan lagi senyuman anda kerana para pelancong suka akan senyuman manis anda :)
 

33 comments:

fadh leyanie said...

ada org mishteri kat shitu bertopeng..:P

eintan nurfuzie said...

huhu.. seperti biasa... cik aida x menunjuk muka..huhuhu

PariPariPutih said...

oh jelita sunggu si gadis berwajah oren tu, ha ha ha ^^ siapakah agaknya gerangan beliau itu boleh ku tahu?? hu hu hu ^^

Fatihah said...

siapakah gerangan yang bertopeng itu. haha

leakedknowledge said...

siapakah wanita misteri bercermin mata ala2 harry potter tu????

KorN said...

mengapakah di topengkan muka tu? mengapa3.... sila buat penjelasan dalam satu entry kha. muehehehe

azizah :) said...

hahaha nape aida tutup muka.. xsuka ka bergambar dgn kpop..muahaha :p

cik mun said...

org misteri ade di situ la..huhu

shida'R said...

wahhh untunglah aida heheee...

lovelywa said...

owh mamat syepun yg ujung shkali itu shangat hensyemm..hehehe

Cik tikah said...

handsome! :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

budak jepun tu cute :)

tp ade yg lagi cute yg letak icon cokelet tuh..huhu

caliph shuriken said...

steady laa amik pic dgn retis jpun.. tp tuan umah bertopeng plak, hukk...

ஜ miss klanika ஜ said...

fuuyooo . nak yg sebelah kiri tue !

INA_Noorlina said...

:) smile
yg muke brtopeng itu shiapa? hehe

Aida Omar said...

@fadh leyanie Keh keh keh.. topeng mahal tu :P

Aida Omar said...

@eintan nurfuzie hehe.. =,=' segan..

Aida Omar said...

@PariPariPutih haish.. sis mana tahu jelita nie? malu shaye :P

Aida Omar said...

@Fatihah makhluk asing rasanya.. :P

Aida Omar said...

@leakedknowledge ha kalau nak tahu itu la bini pada harry potter.. ngeh ngeh ngeh..

Aida Omar said...

@KorN tudia.. satu entry?? saja sorok muka yang macam erra nie ha :P

Aida Omar said...

@azizah :) haha.. jijah. K-pop memang tak suka.. =,='

Aida Omar said...

@cik mun jaga2 nanti org misteri datang menghantui :P

Aida Omar said...

@shida'R haha.. sangat untung tapi mereka bukan k-pop sejati.. hanya sukarelawan ^^

Aida Omar said...

@lovelywa berkenan? boleh tinggalkan no tipon untuk dihubungi :P

Aida Omar said...

@Cik tikah memang hensem dengan mata yang sipit tu ^^

Aida Omar said...

@♥ Nana BamBam ♥ erk!! haha.. itu pulak dia tgk eh :P

Aida Omar said...

@caliph shuriken haha.. retis le sangat, datang melawat malaysia barangkali je tu. Saja nak test topeng. :P

Aida Omar said...

@ஜ miss klanika ஜ ha amek2 jualan mega nie.. hik3

Aida Omar said...

@INA_Noorlina ntah siapa ntah.. gedik no bertopeng bagai :P

PotiaCasaDelarossa said...

shaya shuke nippon shebab awekz2 dia chomeyz.. matha shepek... auw...

Kazen said...

sy keje nga org jepun tapi tak seronok pun haha

Ruzzezanie said...

hye, gua ruzz minah senyum. * tetibe.

haaaa, yg tertutup itu adalah sah lu kan? kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar