February 15, 2011

TODAY ITS TODAY

ALHAMDULILLAH...

Hari first saya menulis blogs.
Actually nye niat dihati mmg nk bukak blogs tapi 'nyampah' la sbb ramai dh bukak blogs, nnt dikatekan nk 'ciplak' la 2..ahhhh! lupekan je, klo asyik dok pikiq hal org smpai bile kite nk maju. Sekurg2nye bile org dok cite pasai blogs saya x la dok melopong je, bole lah nyampuk sepatah dua kata kn. Bak kata pepatah malu-malu die yg rugi so malu bia la btmpt no..tapi jgn xmalu lsg plak. Parah kalau cm gitu ea kak..
First time guna blogs nie mati kutu gak asenye byk beno la 'songeh' nk ubah sane nk ubh sini. Tapi xpe org berusaha x selalu rugi, jadinye saya harus mengodek ape yg patut smpai tahap kefahaman tinggi mengunung, ilmu 2 harus dipelajari. Klo saya diam je ngadap 'chubby' saya nie ha 2 tanda nye tgh belajar memblogs kn diri..bukan skodeng bnde2 x berfaedah ea, ha jgn mcm2 ia kamu. Dah la malas nk membebel byk mcm mak nenek plak. Utk part TODAY ITS TODAY nie just nk bg tau dgn BANGGA n INGATAN TULUS IKHLAS nye saya akan menjadi penulis blogs tegar la pas nie.

yeayy!!!

No comments:

Small Cute Green Pointer

Get this tabber widget

Create By :


About Me