SELAMAT PENGANTIN BARU JIJAH


Tanggal 11.12.2011 seorang blogger iaitu Cik Puan Azizah memerangkap sahabat baik Aida dalam dunia blogger selamat ditunangkan dan dinikahkan sekaligus. Selamat Pengantin Baru buat Cik Puan Azizah atau panggilan manjanya Jijah. Aida kenal Jijah nie dari mula-mula Aida start berblogging. Jijah nie terkenal dengan ayat shoutnya ''Pecut'' blogwalking pecut la tu maknanya. Hehe..Rindu dengan ayat tu Jijah oii.

Majlis Persandingan kedua mempelai ini pula akan diadakan pada 25 Februari 2012 di rumah Jijah sendiri iaitu Port Dickson. Dengan rasa berbesar hatinya Jijah postkan kad perkahwinannya pada Aida, so hari Jumat hari tu Aida dapat dah la kad kahwinnya. 

KAD PERKAHWINAN JIJAH

Cantik ok kad dia, warna kesukaan Aida nie. Hitam putih dan silver. Dalam kad tu ada satu kalender warna pink lagi


KALENDER 



Gambar nie Aida curi di Facebook Jijah dengan keizinan ok.. hehe. Cantik kan? Jeles nie tahu. 
 
Apa-apa pun kalau tak ada aral melintang, dengan keizinan Allah SWT Aida pergi kenduri Jijah ea, tapi kalau tak dapat nak pergi Aida doakan Jijah berbahagia bersama Syafiq hingga ke akhir hayat, dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah serta dipermudahkan segala urusan ketika majlis berlangsung nanti. 

P/s : Kawan-kawan seperjuangan ramai dah berkahwin :)


57 comments:

Saddila said...

dila nak ikut g umah kak jijah!!!

Munnafendy said...

wahh tetamu vip ni =)

Cik Azizah said...

wah terharu ai nok! terima kasih aida..syg aida ketat2..kunci buang jauh2 kat laut. hehe insyaAllah moga di permudahkan segala urusan..jika ada masa terluang jijah berbesar hati menerima kedatangan aida! bila lagi kan nak jumpa..


jijah jugak doakan aida dipercepatkan jodoh bersama orang tersayang..Amin :)


terima kasih atas doa itu..semoga Allah juga memberkati kehidupan aida :)

faizlaster said...

lain macam rasenye bile tgok geng2 blogger ni kawen kan..hahaha

Ayie Abas said...

memang cantik pelamin tu.

kedua2 mempelai nampak muda sgt jer lagi..ahaha...tapi elok laa kawin dlm usia muda...kan..kan... :)

C i k P i p i T e m b a m said...

wahhhh selamat pngantin baru. cik katak bila ? hakhak.

Azhafizah[フィザ] said...

selamat pengantin baru jijah.sekali lagi diucapkan.^^..insyaAllah fiza akan juga ke sana..leh jumpa rakan rakan blogger.^^

COOL RC STORE said...

semoga bahagia ke akhir hayat ;)

Cik Azizah said...

@Ayie Abas hehe muda la sangat bro..dah 24tahun pon..hehe

Cik Azizah said...

@COOL RC STORE terima kasih :)

Cik Azizah said...

@COOL RC STORE terima kasih :)

ChaCha said...

xdapat den nk p..hehehe

TiraPengemis said...

tahniah jah...hehe =)

Zaki Muhammad said...

nak ikut jejak langkah juga
satu hari bina masjid sendiri wakakaka

mr.curly said...

selamat pengantin baru wat aida..ehh silap..wat jijah..hikhik

shida'R said...

shida pun dpt ngeeeee...

missSenget said...

cantik kad dia..


cantikkk...

pengantinnya pn cantik..

Lady Emilya said...

huhu cantiknya pengantin ^^

A retarded kitty said...

kirim selamat pengantin baru aku untuk dia.

p/s: header baru hang smart wo

Miss. Tina said...

SEMOGA PERKAHWINAN C JIJAH KEKAL HINGGA KE HUJUNG NYAWA.AMIN.

Mohd Norafzal said...

Aida trun ke kenduri Jijah?

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

slmat pngantin bru muge kekal ke akhir hayat :) tuan blog plk da kwen blom? hihi

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

slmat pngantin bru muge kekal ke akhir hayat :) tuan blog plk da kwen blom? hihi

O CIKTEDDY said...

wah..moga bhagia hingga akhirnya..amin!

naiemah_ramli said...

untung blh pergi kan..hihihi...nak g jgak..hikhik...

*tahniah puan jijah :)

Nyue said...

dpt jemputan...si tuan blog nie ble ag?? ;))

Cik tikah said...

bila cik tikah nak kawen pulak kan. hehehe

xila riston said...

wuuuu best2~

fadh leyanie said...

selamat pengantin baru to cik Azizah,Cik Aida bila lagi..? :P

Afiq Yassin said...

selamat pengantin baru..
kekal sehingga ke anak cucu

Aida Omar said...

@Saddila Jom dila..duduk dalam bonet ok kan? :P

Aida Omar said...
This comment has been removed by the author.
Aida Omar said...

@Munnafendy haha..vip nie, makan sebelah pengantin. kih3

Aida Omar said...

@Cik Azizah hehe..amin moga doa jijah dimakbulkan tuhan. terima kasih jijah sayang. muah3 <3

Aida Omar said...

@faizlaster itulah rasa macam nak kawen jugak ke paih? hik3

Aida Omar said...

@Ayie Abas tak la muda sangat ayie.. sedang2 dah tu umur nya.. :)

Aida Omar said...

@C i k P i p i T e m b a m cik katak tak puas merantau lagi lah.. hihi

Aida Omar said...

@Azhafizah[フィザ] boleh la jumpa fiza dekat sana nanti ^^

Aida Omar said...

@COOL RC STORE Amin :)

Aida Omar said...

@ChaCha cha sayang nanti aida tempek gambar cha jela eh situ..haha

Aida Omar said...

@TiraPengemis :)

Aida Omar said...

@Zaki Muhammad haruslah zaki..selamat membina ya :)

Aida Omar said...

@mr.curly haha..apekah? mr.curly komen tu..rindu dibuatnya. huhu

Aida Omar said...

@shida'R shida jom pi ^^

Aida Omar said...

@missSenget kan senget.. semuanye cantik ^^

Aida Omar said...

@Lady Emilya seri pengantin agaknya :)

Aida Omar said...

@A retarded kitty baiklah..mungkin pengantin dah baca kot komen hang nie kitty.. hehe. smart eh? thnzk2 :)

Aida Omar said...

@Miss. Tina Amin moga2 kan kak tina :)

Aida Omar said...

@Mohd Norafzal InsyaAllah turun kot afzal..jom!!

Aida Omar said...

@ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ amin..moga2. oh tuan blog masih bujang.. haha

Aida Omar said...

@O CIKTEDDY amin :)

Aida Omar said...

@naiemah_ramli InsyaAllah kalau tak ade halangan mmg nak pegi :)

Aida Omar said...

@Nyue adesh soalan mencabar nie :P ntah la bila tak tahu..hehe

Aida Omar said...

@Cik tikah ntah cik tikah nie..cepat2 la kawen tu :P

Aida Omar said...

@xila riston :) memang best..

Aida Omar said...

@fadh leyanie tudia...fadh dulu boleh? seconds aida.. :P

Aida Omar said...

@Afiq Yassin amin.. moga2 afiq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar