RABU YANG BISU #11



Lokasi : Kampung Gombak (Rumah ku syurgaku)

" Siapa kata KL tak ada Kampung :P "


" Kerang ke gigi? "
Pasal Aida pun tak tahu apa kebendanye nie..

sambungan dari entry RABU YANG BISU #10




24 comments:

C i k P i p i T e m b a m said...

ade ke kerang beso cmtu ? haha... eh kt KL mmg byk kg. :p

yusuflaili(Goku) said...

salam;
KL ada kampunh lah salah satunya `kampung baru'yang selalu diorang buat tempat berlakon drama tv..pic yg bawah tu gigi lembulah.

ina_noorlina_nam ♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

sronok kan blik kg :) alah kl pon kl la,asal kg..hihik beso nye kerang/ggi 2?..

Lea Isnawi said...

mcm gigi dinosur je

hehe

ShahzCudin said...

uiks? tengkorak spe?

♥ Cik Zack's ♥ said...

erkkk ? ape tu ? huhuhuhu

Shawn Razaleigh said...

mcm gigi katak je, haha

Lady Milo said...

itu gigi kerang.. haha

shameel Iskandar said...

selain kg baru, kat KL juga ada kg pandan. saya pun rasa tu gigi lembu.

Cik tikah said...

kat kl memang byk kampung pun :P

Hilmirda Daud said...

gigi ape tu?

Cik Azizah said...

cume tahu kg baru jer lah..hehe

cik Kartun said...

hujung2 KL tu kmp0ng la kot.
klu tgh2 KL perkmpungn indon bila org KL kuar dari KL balik kmpung huhuhu

Azhafizah[フィザ] said...

kampung dalam bandar.hihi..eh..masih xtahu benda apakah itu?boleh kaji ni..

ZORA said...

macam gigi lembu je.......

Kazen said...

leh laa g jalan2 umah die pasni dah tau dah umah kat ne kan....hehe :)

O CIKTEDDY said...

ouh..ade kg gak eh?hehe

Aien Not Alien said...

kampung saya kat kL...hihi.. Kg.Pandan... :)

Arra Ahmad said...

gergaji tumpul.haha

Afiq Yassin said...

gigi sapa lak tu.. hu3

xila riston said...

kg baru pon kg jgk hehe

qamarguyz said...

salam ziarah..
l0rr, belum p hantar sampel ke?
hahaAa ;0

Ayie Abas said...

ada..kat KL memang masih ada kg. aida bukn senang nk ambil tanah rezab melayu.

jahajahatable said...

kompem rahang gigi lembu or kerbau or kambing...sebab penah tengok dulu...hehe...kl ade kampung baru ape..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar