RABU YANG BISU #11




gambar dari google

cuba teka bunga apakah ini wahai follower ku yang bijak pandai?
Jawapannya pada Rabu Yang Bisu akan datang :)




28 comments:

Nyue said...

cantik bunga 2...erm..xdpt nak teke..huhu

Azmi Khan said...

wah cantik la bunga tu semua....
tak tau lak bunga pe.....

Cik Azizah said...

alamak tak pernah nampak bunga ni la yang..

Azhafizah[フィザ] said...

cantiknya bunga ni..tak pernah tengok pulak.so,tak tahu namanya..tunggu minggu depan je la ni ^^

cik Kartun said...

bunga ape tuu..?? mcm pernah tngok.
tapi memang tak tahu name bunga tu

ChaCha said...

ape kah..uhuuuukkk

CekbOlat-bOlat said...

bunga utk akak :)

Kazen said...

ini bunga memang hebat....jdi namanye bunga hebat :p

Afiq Yassin said...

apa yer... urmm mcm bunga plastik jer.. ha3

cik bulan said...

bunga orkid. haha..ye ke..:P

Lea Isnawi said...

bunga apa ni? xnh jumpa pun

ZORA said...

bunga ape ni..tak pnah tgk pon..hehehehe

ShahzCudin said...

xtaw bunga apa..mcm batu karang dlm laut pon ade jgk..

Putri Atiqah said...

saya tahu... ni adalah spesis Hoya Carnosa dan dipercayai antara spesies paling awal ditanam sebagai tumbuhan hiasan..kalau nak jumpa spesis yang lebih unik tapi Hoya jugak, banyak ada kat hutan tropika indonesia. ;)

Mohd Norafzal said...

ni bukan bunga kesidang ke Aida??rasanya laa

faiz fakhirin said...

Bunga warna purple.

ina_noorlina♥ mY oWn LiL StoRy ♥ said...

bunga2 cinta...adehh xpnh tgk plk tp cantekk :)

qamarguyz said...

salam ziarah..
adeeeii!
patut sy tak tahu ni bunga apa..rupanya sy follower yg tak berapa nak pandai! ;0

O CIKTEDDY said...

ala..lupa la nme die ape,cik penah main dulu bunga2 ni..ayoi!

naiemah_ramli said...

cantiknya bunga ni...^_^

*tak dpt teka lah :( tak tau

cik.blogger said...

ades...x pat teka lah...huhuhuhu

Ayie Abas said...

bunga liar dlm hutan laa..aida.

betul kn..? ~__^

zareliqa afiqa said...

bunga kesidang..hahaha~ main hentam jek. :D

miyra nur eiya said...

bunga-bungaan .. ade wane pink , merah , ungu , kuning .. so , mira nmekan bunge nih bunge pink ungu merah kuning .. kehkehkeh.. :P

Koding said...

Koding Berkata:
Aku rasa bunga cengkih kan???
btol tak??

Gadis mutiara_Solehah said...

No idea=.='

Aida Omar said...

macam-macam jawapan korang bagi cuma ada satu je yang betul dan sangat tepat.. so Aida akan beritahu jawapannya pada WW akan datang :)

Jobless Girl said...

Cantik betul bunga ni tapi tak ada jawapan lagi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar