RABU YANG BISU #9


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera


"Harta didunia pasti akan ku tinggalkan kelak"






32 comments:

CekbOlat-bOlat said...

=)
almat terakhir.. prkburan

caliph shuriken said...

rumah utk dijual, huh...

shaberry1437 said...

i follow you... follow me back okey... nice blog ! superb!

Original CikTeddy said...

umah kak aida ke tu?hehe

Selendang Merah said...

tu semak samun ke sawah padi?? hehe

AYIE ABAS said...

betul laa tu aida...mana ada rumah yg tk ditinggalkan tuan rumah nya..bila tiba masanya pasti akan di tinggalkn jua...bukn rumah saja tapi semua yg dimiliki di dunia ini..ermmm

Azekzk said...

aik ada semak kt rmh tu. mesti dh lama ditinggalkan.

Cik Azizah said...

sungguh dalam erti entry ini :)

shida'R said...

wahh indahnya :)

♪ cik katak ♪ said...

sampai masa semua menda ditinggalkan :)

Zakaria's daughter said...

kita semua pasti akan :)

Mohd Norafzal said...

nape takleh tinggal jejak kat shoutbox?? :(

eintan nurfuzie said...

NAK JUAL UMAH NI YEK..EHHEH...BPER?EHHEHE

Azhafizah[フィザ] said...

itulah hakikatnya..

p/s:gambar ni menarik lah..leh join segmen ^__^

cik mun said...

yup..xboleh lari dari kenyataan tu..

Saddila said...

semua kita akan tinggalkan. hanya amalan je kita bawak nnt :(

ZORA said...

dunia adalah semntara

Paris Lipton said...

sob sobb donia donia~

misyamissyou said...

yg dibawa cuma amalan kite :D

naiemah_ramli said...

cantik pmandangan rumah tu... ^__^

*btol ckp kak aida,harta dunia akn ditnggl jga,amalan ja dibawa disana.. =)

Cik Nurul said...

sangat cantik pemandangan rumah tu. suke !

~sangat betul kata kata itu. =)

cik Kartun said...

teringin nak ade rumah macm nie.. sejuk je dekat ngn sawah :)

Kazen said...

sedihlah ckp sal kehidupan nie speechless...walau camne pun same2 cari "harta" utk akhirat :)

Recently Posted | Wordless Wednesday 26 | Retire and Resign

LaLa mhdnor said...

betul tu :D

Aien Not Alien said...

harta dunia untuk dunia...tiba masa tinggallah semua...

C i k P i p i T e m b a m said...

hmm. mcm sedih plak. tp harta je kan.. kita carik harta utk akhirat plak... lebihkan ibadat..

aiNa yaZiD said...

yup...setuju sgt..! dunia akhirat perlu seimbang.. =) ayuh tingkat kan amal ibadat.

Shah Rizar said...

yup.. hati2 dgn zaman kita ni.. zaman kita ada berhala yg sangat besar! iaitu kebendaan, kemewahan.. berhala ni boleh melalaikan kita..

Phat said...

setuju sgt

fadh leyanie said...

harta dunia hannya sementara..:)

najihah sahami said...

dunia hanya sementara~

KizZ said...

Huu...urusan dunia mesti ditunaikan..urusan akhirat wajib dilaksanakan...eceeehh..


Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar