RABU YANG BISU #8


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera


"Alhamdulillah rezeki dari Allah"

* Jawapan blogger yang menarik bagi aida di entri RABU YANG BISU #7 
model-model dalam gambar tu anak buah Aida :)

Azhafizah - sedang menunggu dengan penuh sabar
Cik Pipi Tembam - ni mcm abg ngan kakaknya bg pluang adik bongsu dia belajar.. sbb diorg miskin
Najihah Sahami - Teringat zaman sekolah 
Yeas el - si abg dan kakak tak pergi sekolah hari ni sbab demam . jd pg tu teman kan adik jela tggu bas
Cart Kartika - mereka bertiga adik beradik tiri.. diorang jarang bercakap, n selalu bergaduh.. yg kiri tu sulung, kanan yg kedua dan tengah tu bongsu..pd 1 hr diorang bertiga kena marah2 sb kuat gaduh. jadi xdbenarkan balik umah so duduk je la depan umah
Littledolphin - MASING-MASING MEMIKIRKAN TENTANG MASA DEPAN BARANGKALI (:
Shahz Cudin - masing2 ngn dunia masing2..
MS - masa ni,ambil adek dari sekolah dengan pakwe.sambil dating.penat berjalan,berenti dulu,duduk tunggu pakcik jual eskrem lalu :P

* Jawapan paling tepat adalah :

Fadh Leyanie - Penantian menimba ilmu untuk merubah nasib keluarga
Shameel Iskandar - saya rasa makna tersirat disebalik gambar ni ialah penantian itu satu penyeksaan




15 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnye..

ShahzCudin said...

alaaa..sikit lagi nak betul..

Cik Azizah said...

wah sedap ni makan lunch

aRa ❤ aFiq™ said...

wah apa ni ? laparrrrrrrrrr

Phat said...

lapar2

zareliqa afiqa said...

Macam sedap jek neh.. :)

shida'R said...

amboii...bila tgk lapo lak ^_^

cik mun said...

emm..sedapnye dapat makan ni tadi..

fadh leyanie said...

ni bukan macam sedap dah ni..mmg sedap ..nyum3

Azekzk said...

sedapnyer.

.: iEyLa :. said...

yang ni nak tahu ape kne tggu next rabu yang bisu ek??hihi..
nmpak pon sedap nih..

ZORA said...

kempunan nak makan.....

Aien Not Alien said...

apa tu?


nampak macam ayam...


*hantu ayam ni..semua benda nampak macam ayam...betul, betul, betul....

naiemah_ramli said...

wahh..sdapnya,tiba2 lapar awl pagi mcm ni =(

teyn teyn said...

kecur ahh tgk lauk tuuuu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar