Mereka Buah Hatiku



Tak mahu taip bebanyak.. cuma nak tunjuk second buah hati baru aida. :)


Nama dia kenit, abah jumpa dia merempat dekat kebun tengah syok jilat sisa telur ayam mentah. 

Buah hati pertama sudah tentu Putih @ Puneh, dulu putih nie besar kenit jugak, abah bawak balik, sebab jumpa tepi jalan kehulu kehilir.

Gambar putih sekarang

Putih masa kecik

serius kalau penat terasa hilang bila dapat tengok gelagat mereka dua nie.. kalau sedih ngadu dengan depa lagi-lagi puneh, dia akan tenung je mata kita. haha.. lebiu lah mereka. <3

p/s : Kalau kita sayang org/haiwan dengan ikhlas, ianya akan dapat dirasa oleh org/haiwan yang kita sayang itu walaupun kita tak pernah luahkan ^^



68 comments:

Phat said...

comel betul la

Budak Kampung said...

sory BK xsuke sg kucing..cume suke dri jauh je

azizah :) said...

comey putih tu la... bersih sgt bulu2 nya..

kopi pasta said...

ohh ingatkan nak pamerkan calon bakal suami tadi....ehhh

Diana Azis said...

Alorh...tomeynya mereka-mereka tue.. :)

Paly said...

minat kucing tp tak minat nk bela, hehehe

Emas Putih said...

tak suka kucing =.=

potia casadelarossa said...

cute mcm aida gak

Mar Haini Abdul Rahim said...

eiii mmg putih bersih laa die.. hehe kenit pn comell.. emm betul2, huhu tp sygnyaaa mar x minat pgg2 kucing.. huhuhu sk tgk je.. takut nak pgg :'(

Ayie Abas said...

salam aida :)

cantik kucen2 aida...untung depa dpt aida dan keluarga jadi tuan...

Hazirah Muslim said...

comelnya ><

Mrs.Yie said...

wassalam..ngeh ngeh :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

comelnya warna putih...

puteri kasih said...

dua-dua pun comel :)

hana hadi said...

Puteh.. mcm kucing hana. skrang dah ada 3 baby. hehe xsempat nak buat entry. puteh mesti mata biru kan..

Shida Radzuan said...

shida suka binatang tp myb bukan kucing..shida ngn kucing xngam huwaa..

Lissa LaLissa said...

alolooo~ comelnyaaa~! >.<

Kathy Rbain said...

minat bela kucing rupanya aida... :)

Teacher Basariah said...

betul3x..(^_^)

Cik Pena said...

cun!...hehehe pinjam sat :P

♥ Nana BamBam ♥ said...

kim salam depa...comey angatt :)

Mime MF said...

gebusnya depa!!geram2..emphh!!<3

LaLa mhdnor said...

atoto comeynya =D

✿ MiszNoni ✿ said...

comelnya ! geram bila tengok kucing . hee ~

Bahrain Ramlan said...

comel kucingnya....hehe

http://bahrain-info.blogspot.com/2013/03/kucingku-membesar-dengan-sihat.html

deno said...

ololo... semua comel! geram!:)

paripariputih said...

alo omey omeynya dia aida rasa nak peluk2 jer ^_^ mcm tuan dia gak omek kbai

ayut said...

sgt suke kucing jugak.....suke klu tgk dia manja2x tu.. :) tomey la puneh tu.... ^^

Dik bee said...

cute nyer kucen... meow meow

Faizol Dee said...

comel sesangat....

Azhafizah Md Nor said...

seronok bermain dengan buah hati ni..suke buli2 kan..sebab dorang sgt comel!

Cikgu Bada said...

comellah pulak

MawardiYunus said...

gua suka arnab... nnti kalau dh tukar keje nk beli satu huhu

Diari Si Froggie said...

@Phat comel macam aida.. eh :P

Diari Si Froggie said...

@Budak Kampung BK takut kucing eh?

Diari Si Froggie said...

@azizah :) putih bersih je eh jijah.. hehe.

Diari Si Froggie said...

@kopi pasta amboi jauh imaginnya tu.. haha.

Diari Si Froggie said...

@Diana Azis kan? kan? comey macam sis diana. eh.. ^^

Diari Si Froggie said...

@Paly aik gitu pulak.. haha. :)

Diari Si Froggie said...

@Emas Putih takut eh? haha.. kucing comel macam uzu. :)

Diari Si Froggie said...

@potia casadelarossa aida tak cuti lah potia.. cute lagi kucing nie. hehe. :)

Diari Si Froggie said...

@Mar Haini Abdul Rahim putih tu dia rajin jilat bulu dia tu lah kot putih je nampak. kenit comel tang mata dia. hehe.. oh Mar takut pegang kucing eh.. ramai jugak org takut kan. tak pe tgk pun boleh. hehe.

Diari Si Froggie said...

@Ayie Abas wasalam ayie.. Alhamdulillah.. moga2 gitu lah, harap depa seronok dengan kami sekeluarga. hehe. :) tq ayie.

Diari Si Froggie said...

@Hazirah Muslim hehe.. kucing semua comel kan.. geram. grrr

Diari Si Froggie said...

@Mrs.Yie ngeh2 je kak? haha..

Diari Si Froggie said...

@Leeza dayasari [santai leeza] Leeza pun suka kucing kaler putih eh? gebus..

Diari Si Froggie said...

@puteri kasih dua2 pun comel eh.. hehe. :)

Diari Si Froggie said...

@hana hadi wah betina puteh hana.. aida punya puteh jantan. Mesti comel anak2 puteh tu, ada tak putih macam puteh? a'ah mata dia kaler biru.

Diari Si Froggie said...

@Shida Radzuan haha.. xngam shida? shida takut eh?

Diari Si Froggie said...

@Lissa LaLissa comel macam lissa ^^

Diari Si Froggie said...

@Kathy Rbain sangat2 minat.. dapat bela banyak2 satu kandang pun ok. hehe.

Diari Si Froggie said...

@Teacher Basariah :) hehe.. tq teacher setuju dengan aida. hiks.

Diari Si Froggie said...

@Cik Pena eh mana boleh.. mana boleh :P haha

Diari Si Froggie said...

@♥ Nana BamBam ♥ ok bereh nanti aida sampaikan salam nana eh. haha.. :)

Diari Si Froggie said...

@Mime MF gebus gitu.. hehe. sabar2 jangan geram2 bahaya. haha.

Diari Si Froggie said...

@LaLa mhdnor lala pun comel ^^

Diari Si Froggie said...

@✿ MiszNoni ✿ aida pun tak boleh tgk kucing nak picit2 rasa. haha.

Diari Si Froggie said...

@Bahrain Ramlan hehe.. eh url tu ada kucing jugak lah. nanti aida terjah :)

Diari Si Froggie said...

@deno hehe.. kucing banyak comel kan deno.. geram jugak. :)

Diari Si Froggie said...

@paripariputih bawak tidur kak peluk2.. haha. eh tuan dia tak berapa nak comel sangat. hiks

Diari Si Froggie said...

@ayut kucing aida dua2 nakal.. suka gigit orang. semua takut nak pegang depa. haha.. puneh tu paling aida sayang. hiks.

Diari Si Froggie said...

@Dik bee gong gong gong eh bunyi anjing pulak.. haha. cute macam Dik Bee :)

Diari Si Froggie said...

@Faizol Dee :) sangat comel gitu..

Diari Si Froggie said...

@Azhafizah Md Nor ha betul2.. setuju dengan fiza.. fiza punya kucing lagi gebus bulu panjang2 gitu.. hilang tension layan depa nie.

Diari Si Froggie said...

@Cikgu Bada hehe.. kucing banyak yg comel kan cikgu? :)

Diari Si Froggie said...

@MawardiYunus jadi judak lah nie tukar keja? arnab aida ada 3 ekor tapi takut nak pegang :P

Faizol Dee said...

kucing 5zol smua dah mati.. nk bela lain pun tkut x trjaga..

Diari Si Froggie said...

@Faizol Dee jaga kucing nie itu lah kena banyak masa kan? karang kita dengan kerjanya lagi dah dia terabai. :) tq faizol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar