SAYURAN VS MANUSIA

Assalammualaikum & Selamat sejahtera

Sayuran pada masa kini telah dijangkiti bakteria paling bahaya iaitu E.Coli yang mampu mengakibatkan cirit-birit dan kerosakan ginjal serta boleh MEMBAWA MAUT kepada manusia, maka manusia mula berdendam dengan sayuran..hutang nyawa di balas nyawa..maka manusia mengambil jalan untuk menggunakan kekerasan ke atas sayuran bagi membalas dendam.

kini kehidupan sayuran tidak lagi aman..mereka telah menjadi kerakusan manusia yang penuh dengan dendam..

Movie terbaru bakal di tayangkan dipawagam 
SAYURAN VS MANUSIA

jeng..jeng..jeng

kesian sayuran kan?

Sudah-sudah lah mengarut ya dak? Aida sebenarnya nak tunjukkan dekat korang semua hasil dari tangan manusia yang GILA kreatif ini yang mampu mengubah bentuk asli sayuran menjadi bentuk BINATANG. Kalau di fikirkan semula, manusia ini dah tak ada kerja lain ke kan? asyik main-main dengan makanan sahaja...

jom lihat






oh my darling!! ong gedek gedek!! 




kreatif kan? kan?









19 comments:

najihah sahami said...

hahaha..comel!!

syrupmasin said...

wuahahaha..comel jee :D

Pojiekyra said...

hahahA so kawaiiiiii

Al-Fikr said...

hahaha....hilarious.

shida'R said...

kalo nk mnarik phtian tuk mkn sayur bt mcm kat shida..rsanya xpelu sbb shida sume jnis syur mkn hehee^^

ismiladyjaja said...

chopp!! tomei GILER..hehe..
tp kan... katak tu wat dr ape??
yg lain tu dpt tgkp wat dr ape...
tp katak tu......?

AdaApe..? said...

xsuke syur..hihi

man said...

kreatif...
tapi... andai sekadar hiasan, satu pembaziran.

man said...
This comment has been removed by the author.
man said...
This comment has been removed by the author.
man said...
This comment has been removed by the author.
fadh leyanie said...

sangat kreatif..untuk knduri kahwin..bole la wat camtu..yg katak tu..geli2 :P

Zackey @ Unic Skate said...

Lah knape kreatif sangat...(pulak dah...) ni dapat gambo dari mane ? :)

^baju kurung^ said...

hihi.. biri2 tu cumil sungguh!

COF said...

Jadi takut nakan sayuran, he..he..
salam kenal.

eintan nurfuzie said...

http://nurfuzie.blogspot.com/2011/07/bloglist-pencarian-cik-en-dan-blog.html
jom join bloglist cik en

Izzie said...

hahahaha..comel..comel..comel..

aRa ❤ aFiq™ said...

wah.. na try uat t,, hehe

Aida Omar said...

@najihah sahami hehe..comey mcm kamu ^_^

@syrupmasin hehe..kan? kan?

@pojiekyra yehaaa!!!

@ Al-Fikr OMG terus erk? hehe

@Shida'R beruntung shida..aida ade gak sayur yg x makan.

@ismiladyjaja rasanya macam cili benggala kot..ekeke..

@AdaApe..? Semua sayur kah?

@Fadh leyanie utk makan berhidang kan..hihih.

@Zackey dari google

@^baju kurung^ kan aida pun suke tgk..

@COF haha...sayuran tak akan ditakuti

@eintan nurfuzie asal cik ein buat je mesti x sempat nak join

@Izzie hehe..

@aRa try2 nnt menjadi bg tahu aida ea..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar