Silence Day Of Wednesday #3 - Diam Kerana Disakiti


kadangkala terlalu BERSUARA juga meletihkan kerana itu aku pilih untuk BERDIAM DIRI

Silence Day Of Wednesday by Potia Casadelarossa



39 comments:

Paly said...

diam itu lebih baek :)

Pena Menari said...

btl tu Miss Aida :)

dya bunga said...

diam tu lebih baik..bila kita diam xbermakna kita salah.

kopi pasta said...

air yg tenang jangan disangkakan tiada buaya...ehhh, terlebih bersuara kadang2 kita tak perasan ada yg terasa dgn kata2 kita. yg terbaik, bersuara bila perlu. tak perlu, baik duduk diam...

baby comel said...

Diam itu lebih baik dr bercakap sehingga membawa sengketa.m

Lazaac said...

diam diam ubi berisi..

shu said...

btul2..kdng2 biar trpndam lg baik..tp jgn smpai mlarat..

NIA SI DRUMSTICK said...

betul tu aida..mkn byk kita bercakap..mkn byk kesalahan di letakkn kepada kita..so..better silent je..

miss fluffy said...

kdg2 diam tu lah cara yg paling baik..

♥ Nana BamBam ♥ said...

diam..shhh

boni kacak said...

berdiam itu lebih baik, dan mengalah itu bukan bermakna kita kalah. :)

shidaR said...

silent is better ^_^

ahsfantasy24 said...

banyak keadaaan yang mmbuatkan
kita lebih baik berdiam diri :)

eintan nurfuzie said...

mmm. dan itulah pe cik en rasa skrg
:(

azizah :) said...

dalam banyak hal kita perlu untuk mendiamkan diri.. moga dia mengerti..

shasha yacob said...

kata orang berdiam diri lebih baik. hihi :)

amranaiman said...

diam2 ubi berisi.. :P

Azhafizah Md Nor said...

kadang2 banyak cakap tak guna jugak kalau masih tak berubah kan..so diam adalah yg terbaik.

Aida Omar said...

@Paly betul tu paly :)

Aida Omar said...

@Pena Menari terima kasih Pena Menari sebab setuju dengan aida.. haha :P

Aida Omar said...

@dya bunga betul2.. diam itu bermakna kita malas nak bergaduh lebih2 or malas nak tambah dosa sedia ada. hehe.

Aida Omar said...

@kopi pasta tudia keluar dah ayat.. haha. betul.. lebih baik diam tapi kalau ada pendapat yang bagus mohon lontarkan. hihi :)

Aida Omar said...

@baby comel setuju dengan baby comel.. kalau timbul sengketa lebih baik kita diam kan. :)

Aida Omar said...

@Lazaac haha.. jaga2 :P

Aida Omar said...

@shu kan? jangan sampai melarat nanti diri sendiri yang merana. hehe. :)

Aida Omar said...

@NIA SI DRUMSTICK yang nie aida setuju sangat, kadang2 bila kita sibuk bagi nasihat pun salah kadang2. hemmm.. baik kita diam je kan. :)

Aida Omar said...

@miss fluffy betul tu miss fluffy.. diam cara paling baik.

Aida Omar said...

@♥ Nana BamBam ♥ haha.. jangan bising2 nana :P

Aida Omar said...

@boni kacak setuju!! mengalah dan diam bukan tanda kita kalah :)

Aida Omar said...

@shidaR sangat better.. hiks.. :)

Aida Omar said...

@ahsfantasy24 betul2 supaya keadaan itu tak menjadi lebih bermasaalah. :)

Aida Omar said...

@eintan nurfuzie mengapa cik ein? :(

Aida Omar said...

@azizah :) setuju dengan jijah.. malangnya 'dia' masih tak reti2.. :(

azstory said...

bersuara apabila perlu, terutama untuk menegaskan hak2 kita.. jgn sampai org fikir kita berdiam kerana takut..

Namun silence is a best tool to kill..

tirahzairi said...

betul2

potia casadelarossa said...

hebat kan Aida omar ni... setiap entry ada jek si pengomen setianya... wpon silence..
khas buat aida
http://www.silenceblogz.com/2012/12/3-blog-hijau-coder-yang-awesome.html

Aida Omar said...

@azstory betul tu kalau harus bersuara kita bersuara.. :)

Aida Omar said...

@tirahzairi :) betul saja tirah nie.. hehe

Aida Omar said...

@potia casadelarossa potia nie janganlah puji2 segan aida tau.. Alhamdulillah lah setakat nie ramai jadi pengomen setia.. bertambah naik semangat ha. aida terjah dah semalam.. thankz tau sesangat potia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar