RABU YANG BISU #15




"Bilik ku syurga ku"

p/s : Pelik ada petak disudut sana?? ada orang disebaliknya tapi terpaksa dikaburkan 
(paham-pahamlah kalau bilik orang pompuan) :P




44 comments:

Rapunzel Cikilolo said...

hahaha... mcm tau je :)

Lea Isnawi said...

apsal baju diorg mcm lebih kurang sama je

eyryn said...

alahai, bnyak nye baju gantung2 :) hehe

Cik tikah said...

wah, pandai menjahit yer. bagus lah. si suami suka. hehe...

ShahzCudin said...

penuh baju gantung2

Ayie Abas said...

aida tinggal dalam dorm ker?

Saya mEmang suka Menuliz:D said...

baju tengok didominasi colour hijau..=)

C i k P i p i T e m b a m said...

asrama ke apa nie ? hehehe...

♪ cik katak ♪ said...

apesal baju sema hampir sama weh...
sedongdongdongdongg ke :)

KiNa said...

macam sama je baju yg wna ijau tuu,..bju tema ek,...=)

-SUPERGIRL- said...

wah kemasnyeeeeee bilikkk . hehe . neh baru arh bilik perempuan.. yg disebalik petak tuhh mesti nga kai baju . hhahak

Azhafizah[フィザ] said...

rmai suke hijau ye.same kaler blog kak aida (=

caliph shuriken said...

geng kaler ijau, hikk...

anNaqia said...

baju kurung hijau, uniform ke? hehe

O CIKTEDDY said...

tu bear sape punyer?hehe

CikPuan Azizah said...

eh aida duduk dorm ke.. baju hijau tu macam baju korporat je..sama..heee

xila riston said...

duk mana ni??

nur_za said...

auw..mesti dia seksi kan

shida'R said...

heheee..mcm hostel je dear..

syahirooAhmad said...

ha ah kan... baju sama warna... :) asrama tak sediakan locker ke?

Aida Omar said...

@Rapunzel Cikilolo Apa yang tahu nie? huhu.. diam2..:P

Aida Omar said...

@Lea Isnawi yang warna hijau tu baju batik rasmi :) memang semua sama.. hehe

Aida Omar said...

@eyryn ini terjadi tiap2 hari isnin sahaja. haha

Aida Omar said...

@Cik tikah erkk... bukan2 tak berapa pandai menjahit pun nie baju lepas gosok beramai2. :)

Aida Omar said...

@ShahzCudin kui2.. sekali 5 orang punya baju :)

Aida Omar said...

@Ayie Abas masa study nie abg ayie :)

Aida Omar said...

@Saya mEmang suka Menuliz:D hehe.. majoriti peminat hijau dalam dorm tu :P

Aida Omar said...

@C i k P i p i T e m b a m hostel nie mira.. hehe

Aida Omar said...

@♪ cik katak ♪ haha.. yg ko tgk sama tu baju batik rasmi je tu..

Aida Omar said...

@KiNa baju rasmi hari isnin kina..hehe

Aida Omar said...

@-SUPERGIRL- time bersih memang bersih time tsunami.. fengsan. haha.. eh tak la.. tgh duduk2 je tu. :P

Aida Omar said...

@Azhafizah[フィザ] itu la pasal bukan main ramai pengikut nie. hehe

Aida Omar said...

@caliph shuriken hehe.. geng green. nak join tak caliph? :P

Aida Omar said...

@anNaqia baju rasmi perhimpunan hari isnin :)

Aida Omar said...

@O CIKTEDDY waaaa...kantoi. haha..

Aida Omar said...

@CikPuan Azizah ha lebih kurang gak la tu jijah.. baju rasmi tu ada aktiviti rasmi baru pakai. :)

Aida Omar said...

@xila riston nie kat hostel di serdang dulu.. belajar :)

Aida Omar said...

@nur_za memang seksi dan seksa :P haha

Aida Omar said...

@shida'R memang hostel pun nie shida..hehe

Aida Omar said...

@syahirooAhmad hehe.. ada locker nie pasal hari isnin semua pakat gantung baju lepas gosok nak buat pakai esok :P

MaYa MustWany said...

teringat masa duk kat plkn.

Aien Alien said...

duduk asrama macam ni kan...hehe..


bergantungan semuanya..

Kazen said...

xpenah ag hostel cam dorm hehhe :)

steffany daph said...

wah, kaler green banyak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar