RABU YANG BISU #20



"Bunuh diri adalah satu DOSA BESAR"

Bertindak mengikut akal bukannya hati
p/s : Kesian semut tu jadi mangsa.. haha

37 comments:

O CIKTEDDY said...

kalo semut tu terjun,x mati pon kan?ahaha

PariPariPutih said...

mengikut fakta semut kalau jatuh dari bangunan setinggi KLCC pun dia tak akan mati.. he he he ^^


As salam bw pagi rabu dgn wordless wajah... http://paripariputih.blogspot.com/2012/05/wajah.html

KorN said...

aku rase mungkin semut ni bru lepas tgk cter superman... mungkin die terjun, superman akan selamatkan die... kannn...

Miz Novexx said...

bunuh diri tu memang berdosa, tapi entah kenapa orang yang buat tu tak pikir pun pasal dosa... dunia dunia :)

shida'R said...

comel hehee :)
pandai semut acting...

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Mengapa agaknya seekor semut tidak mati walaupun jatuh dari tempat tinggi?.

LaLa mhdnor said...

selamatkanlah semut sebelum dia bunuh diri :P

Badrina Ibtisam said...

Semut....jangannnnnnn!! Hahaha

♥ NurShamira ♥ said...

akallah yang memebezakan manusia dengan semut , kan ? kikiki , slamat bunuh diri semut..

eintan nurfuzie said...

PIC YG BEGITU BERMAKNA..EHHE

Reena Shukri said...

yup betul..gunakan akal sebaik mungkin ke arah jalan yg benar..=)

Ayie Abas said...

tu laa hebatnya semut terjun tempat tinggi pun x luka....apatah lagi mati..hehe :P

محمد شهريل القنيطري said...

haha..semut tu jgak dijadikn model..padahal dia x dak niat pon..hehe

Lea Isnawi said...

bila iman tipis, bila ditimpa masalah
bunuh diri pilihan mereka

nauzubillah

Ardini Izzati said...

Setuju! :D

Hanim Irsyad said...

setuju. sume bergantung kepada akal kite sendiri :))

ikaa sharin said...

mesti semut tuu tengah frust menonggeng kan ?

#hye tuan tanah , jemput singgah blog saya . ada gossip pasal 'myfirstime' :p

Nelly The Strange said...

betul3!!

Aida Omar said...

@O CIKTEDDY haha.. tak pernah nampak lagi semut terjun tempat tinggi :P tapi rasanya memang tak akan mati kot.. kelebihannya.

Aida Omar said...

@PariPariPutih hehe.. kan sis. kuasa Allah pada makhluknya. :)

Aida Omar said...

@KorN haha.. korn, lupa nak tanya la semalam dia tgk citer ape :P

Aida Omar said...

@Miz Novexx itulah bila dah nafsu apa pun tak ingat kot :(

Aida Omar said...

@shida'R hehe.. comel semut nie eh shida.. :)

Aida Omar said...

@yusuflaili(Goku) alamak susah nak jawab tu yusuf.. hehe.. aida tak kaji pulak dah. :)

Aida Omar said...

@LaLa mhdnor jenuh selamatkan dia.. tapi dia lari jugak. hehe

Aida Omar said...

@Badrina Ibtisam haha.. jangan tak terjun kah badrina? :P

Aida Omar said...

@♥ NurShamira ♥ ha betul2.. pandai mira. tudia wish siap2 tak tahan. hehe

Aida Omar said...

@eintan nurfuzie hehe.. makna yang mendalam gitu :)

Aida Omar said...

@Reena Shukri yeap benar tu Reena.. :)

Aida Omar said...

@Ayie Abas tula.. agaknya sebab dia terlalu ringan barangkali. :)

Aida Omar said...

@محمد شهريل القنيطري hehe.. jadi mangsa sekejap. :P

Aida Omar said...

@Lea Isnawi setuju!!! kekurangan iman didada. :)

Aida Omar said...

@Ardini Izzati terima kasih comey :)

Aida Omar said...

@Hanim Irsyad yes! dari akal la kita buat keputusan :)

Aida Omar said...

@ikaa sharin putus cintan kot.. hehe.

Aida Omar said...

@Nelly The Strange :) tq dear..

Kazen said...

bunuh harapan org pun tak leh jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar