AKIBAT SALAH EJAAN


Asyik entry serius je kan? kali nie nak tempek entry santai pulak. Moga hujung minggu nie 
korang-korang semua ceria disamping orang tercinta. 


bahaya kalau makan sambal nie mahu jadi iblis kita nanti
( ada info kata dekat Indonesia orang panggil ikan bilis sebagai ikan iblis )


Ye kami sangat memerlukan alam SUMULAJADI



khas untuk yang masih dara.. mungkin


angin kencing pun ade??



baiklah lepas nie jangan tampar poster dah tau?




huish ini betul-betul tak reti eja nie..
P/S : ini dinamakan entry hilang idea :P

Sumber : Google Images

50 comments:

Selendang Merah said...

hehehe...sm pon kadang2 tersalah ejaan...jugak tersa lah..uhuk2

Cik tikah said...

hahaha.. memang bawa makna yg btol2 lawak!

♔Lady Ainaa♔ said...

hahahahaha...kelakar gilew... boleh pula silap eja..Ahakx...dah jd makne lain dah...='D

Syazwani Jalal said...

lawak lawak.. lala ;

para jd dara. pe la

Asyiqin Haulisah said...

haha. mmg sardin mcm ni.

ZWAN SABRI said...

mmg lawak bila tgk satu persatu gambaq ni.. HAHA

Arol Mubin said...

Typo! Haha. Kelakarlah! Pelik, macam mane lah boleh tersalah eja. :D

beckhrooy said...

ai, klau tak silap gardenia mcm tu 70 sen je

deno said...

hahaha... kelakar je... mmg lawak la.. :p

Anonymous said...

very funny..tambah2 yg kapak tu..=)

aswadz said...

kapak kereta? bahaya tu. x psl2 kereta kena kapak nnt.

kocix! said...

bas sekaolah!

nampak beno x pegi sekolah nye

fiphylia said...

nice entry!
lawakkkkk hahahha bw here
follow me back :D

Arra Ahmad said...

menyegarkan mata jap.hihi

DEL said...

kalau buat mcm ni dalam kelas... sure lecturer editing kami mengamuk...

Sally Yatiey said...

hahaha. memang lawak. macam manalah boleh tersalah eja kan. :D

shida'R said...

aida..yg bas sekolah tu mcam xlogik pon ade huhuh...edit kot..

ejulz said...

hahaha.. kelakar.. ^_^

afzalsukasuki said...

ni kalau jajam ada mau kelam kabut dia nak perbetulkan ni.typo melampau tahap kritikal hahaha

farah hanim said...

hehee
typo je semua
klaka2 plak tu
gege ^_^

Badrina Ibtisam said...

Hahaha macam2. ^^

xila riston said...

suka gak entry ketawa kecil mcm ni :)

Aida Omar said...

@Selendang Merah alolo.. aida pun selalu jugak typo. huhu :P

Aida Omar said...

@Cik tikah makna yang pelik2 je kan? haha..

Aida Omar said...

@♔Lady Ainaa♔ tahu xpe makna lain sungguh jadinya. huhu

Aida Omar said...

@Syazwani Jalal hehe.. tak pasal2 dara pulak yang popular :P

Aida Omar said...

@Asyiqin Haulisah sardin? haha..

Aida Omar said...

@ZWAN SABRI hehe.. lepaskan tension sekali sekala..

Aida Omar said...

@Arol Mubin nie kes nak cepat kot.. tak perasan pulak salah eja.. haha.. ke edit je kot. :P

Aida Omar said...

@beckhrooy mahal kan? haha.. harga pulak dia tgk. :P

Aida Omar said...

@deno hehe.. :)

Aida Omar said...

@aswadz haha.. tahu tak pe, jangan main2 kang abeh kereta kena kapak :P

Aida Omar said...

@kocix! hahaha.. lari jauh betul kan.

Aida Omar said...

@fiphylia thankz dear :) ehehe.. nanti aida balas kunjungan anda.

Aida Omar said...

@Arra Ahmad :) padahal entry hilang idea je nie.. haha..

Aida Omar said...

@DEL haha.. memang konpem la mengamuk sakan lect tu nanti.

Aida Omar said...

@Sally Yatiey edit je kot gambar nie.. kalau betul mesti orang tu memang tak tahu eja.. :P

Aida Omar said...

@shida'R haha.. tulah.. aida rasa tak mustahil semua nie edit.

Aida Omar said...

@ejulz :) hehe

Aida Omar said...

@afzalsukasuki jajam pulak ke raja typo.. dulu aida pun selalu kena typo2 nie. haha..

Aida Omar said...

@farah hanim hehe.. typo tahap gaban semuanya nie.

Aida Omar said...

@Badrina Ibtisam :) hehe..

Aida Omar said...

@xila riston ketawa kecil ek? haha.. nanti nak try entry ketawa besar pulak lah :P

sis92 said...

wah dah kembali..hehe kesian penat cikgu ajar eja btol2...

caliph shuriken said...

sampai ati diorg kaitkan roti gardenia tu dgn iblis, hukkk...

potia casadelarossa said...

ekekekekke.... sapelah yg tukang eja tuh... bas sekolah tu x layak angkut bdk sekolah... ekekeke tang "kami perlukan alam sumulajad" tu tau kat mana... tu kat padang golf tu.... wpon salah eja..padang golf tu dah tutup dah tau... hahahah

srulz said...

baru tau saya, kalau ada ikan bilis... :D

Aida Omar said...

@sis92 dah kembali.. pling!! hehe.. tula penat je cikgu ngajar kat depan sudahnya macam nie jadi..haha

Aida Omar said...

@caliph shuriken haha.. caliph. Tula nak kata rupa ikan tu macam iblis pun tak. :P

Aida Omar said...

@potia casadelarossa haha.. silap2 budak sekolah lebih tahu ejaan yang betul dari si empunya bas.. yeke? potia tahu erk tempatnya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar