RABU YANG BISU #5


Assalammualaikum & Selamat Sejahtera



Sekali sekala main permainan ini dapat menenangkan minda
serius aida dah lupa apa nama permainan ini?



24 comments:

♪ cik katak ♪ said...

ok penah main menda ni..
pastu nanti jerit2 bila nk jatuh kekeke

nia marlissa said...

tak pernah pom main game nih . sobs sobs sobs

fadh leyanie said...

pernah main dgn budak2 kelas sampai jatuh kayu2 tu,satu kelas menjerit :)

josrevalution said...

permainan pelik2 ni..huhu.. mcm best je..jom maen..haha

Azhafizah[フィザ] said...

agak lama tak man benda alah ni.sonok main satu family..^__^

thomas said...

Nama permainan ni Jenga.

Lady Emilya said...

setiap kali main je,
mesti jerit bila benda ni nak jatuh
miahaha, bole lepas tension, huhu xD

ShahzCudin said...

jujur x pernah main.. T_T

CekbOlat-bOlat said...

huhu.. syok ni..

Cik Azizah said...

jengga kot namanya..lama dah tak main wei...lupe dah..hehe

Kazen said...

xpenah try men pun n xtau pun sal pmainan nie :)

Woofer Storm said...

cantik gambar ni..

#follow sini^^1343

AYIE ABAS said...

dulu pernah jugak ayie main permainan ni....tapi skrg ayie pun dah lama tak main...namanya pun dah lupa jugak...ermm

Aida Omar said...

@♪ cik katak ♪ haha.. yeap! asal jatuh je semua menjerit :)

Aida Omar said...

@nia marlissa alahai..hehe jangan sedih2.

Aida Omar said...

@fadh leyanie haha..memang permainan dia mcm tu kot, jerit wajib.

Aida Omar said...

@josrevalution jom josrevalution kita main sama2. :)

Aida Omar said...

@Azhafizah[フィザ] nie aida men dengan anak buah..menjerit2 depa.

Aida Omar said...

@thomas yeah!! jengga eh? haha..serius aida lupa dah.

Aida Omar said...

@ShahzCudin tak apa jom main dgn aida meh..

Aida Omar said...

@CekbOlat-bOlat hehe.. memang sempoi dan syok habis.

Aida Omar said...

@Kazen hai kazen.. try la main tgk menjerit ke tak. haha

Aida Omar said...

@Woofer Storm thnkz dear.. nanti aida follow kamu :)

Aida Omar said...

@AYIE ABAS kan ayie kan? aida pun sama gak nie.. baru2 nie je main sekejap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Small Cute Green Pointer
 

Copyright © 2013 Reserved to Diari Si Froggie Design by Aida Omar